FlixBus a instalat panouri solare pe unul dintre autocarele care efectueaza curse pe ruta Dortmund - Londra via Eindhoven, Antwerp, Bruges si Calais. Panourile solare genereaza energie solara pentru consumul electric al autocarului. Aceasta masura va reduce consumul de combustibil, dar si emisiile de CO2.

In perioada de testare, au fost economisiti aproximativ 1,7 litri de combustibil la fiecare 100 de km parcursi. Cu distante medii de 600 de kilometri pe zi, aceasta inseamna o reducere zilnica a consumului de combustibil de aproximativ zece litri. Se asteapta ca panourile solare sa produca mai multa energie in lunile de vara, potrivit comunicatului de presa.

La randul sau, bateria alimenteaza consumul de energie al dispozitivelor electronice de la bordul autocarelor. Asemenea tuturor autocarele FlixBus si cel cu panouri solare este echipat cu porturi USB, prize, aer conditionat, Wi-Fi si un sistem un divertisment. Datorita instalarii noii tehnologii, tot echipamentul de la bord este acum alimentat de energie solara.

In acest proiect pilot, FlixBus lucreaza cu TRAILAR, o companie din Marea Britanie care ofera solutii de transport inovatoare pentru a reduce impactul vehiculelor comerciale asupra mediului inconjurator.

„Suntem foarte mandri ca autocarul nostru participa in acest proiect pilot international care va reduce impactul climatic al calatoriilor cu autocarul pe distante lungi”, a declarat directorul Kupers Touringcars, Bert Fonteijn.

FlixBus este o companie tanara furnizoare de transport pe distante lungi. Din anul 2013 ofera un mod alternativ si comod de a calatori, pentru orice buzunar. Gratie planificarii inteligente a retelei si a unui sistem backend de ultima generatie, FlixBus ofera cea mai mare retea de autocare interurbane din Europa, cu 400.000 de curse zilnice catre 2.500 de destinatii din 30 de tari.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri