Celebrul pulover din lână roşie decorat cu oi, purtat de prinţesa Diana în 1981, la scurt timp după logodna cu prinţul Charles, a fost vândut joi la licitaţie cu peste 1,1 milioane de dolari de casa Sotheby's în urma unei vânzări online intens disputate, informează AFP, preluat de Agerpres.

Casa de licitaţii a confirmat pentru AFP preţul de vânzare - 1,1 milioane de dolari, taxe şi comisioane incluse -, echivalentul unei sume de zece ori mai mare decât estimarea iniţială, fixată de Sotheby's la un interval cuprins între 50.000 şi 80.000 de dolari.

Licitaţia, deschisă online începând cu 31 august, s-a animat în ultimele minute, când preţul final a sărit de la 200.000 la 1,1 milioane de dolari în tronsoane de 50.000 de dolari, a constatat AFP.

Imediat după logodnă, Diana Spencer a purtat acest pulover roşu, decorat cu oi albe şi doar o singură oaie neagră, cu prilejul unei meci de polo la care a asistat şi prinţul Charles, în iunie 1981, remarcându-se prin atitudinea ei relaxată şi dând naştere, potrivit Sotheby's, ''unui moment cultural şi viral de mare amploare''. Această apariţie publică a oferit totodată o publicitate nesperată creatoarelor puloverului, Sally Muir şi Joanna Osborne, precum şi brandului lor, ''Warm and Wonderful''.

Câteva săptămâni mai târziu, acestea au fost vizitate de un mesager din partea Palatului Buckingham care le-a explicat că viitoarea prinţesă de Wales a deteriorat puloverul şi că doreşte să ştie dacă îl pot repara sau înlocui. Creatoarele au confecţionat un nou exemplar, pe care prinţesa de Wales l-a purtat în 1983, însă exemplarul scos la licitaţie este cel original.

Sursa foto: sothebys.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri