Campania de comunicare prin care batonul de ciocolata Rom si-a pus pe ambalaj steagul american a fost premiata la festivalurile internationale New York Festivals si SABRE Awards.
McCann Erickson Romania a castigat, la Praga, un Golden Award in cadrul competitiei SABRE Awards, in categoria Consumer Marketing – Existing Product, pentru campania Rom: Changing the Romanian Flag, derulata pentru clientul Kandia Dulce.

La inceputul acestei luni, campania pentru Noul Rom a mai castigat trei premii si peste Ocean, in cadrul editiei din 2011 a New York Festivals: o medalie de argint si doua de bronz la sectiunile “Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services”, respectiv “Integrated Media: Product & Service” si “Public Relation/Brand Communications: Product and Services Consumer”.

“Ne bucuram foarte mult pentru premiile castigate de ROM, pentru ca, in primul rand, demonstreaza ca, iata, criza poate fi o oportunitate pentru acei clienti si acele marci care dovedesc leadership si viziune. Apoi, argintul castigat la categoria eficienta la New York recredibilizeaza creativitatea ca tool de business si de comunicare”, spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson, despre premiile castigate.

Campania “Noul Rom” a avut ca obiectiv transformarea batonului de ciocolata Rom, nascut in anul 1964, intr-un brand relevant pentru tineri. Ideea de la care a pornit intreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul national in randul tinerilor din Romania, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic romanesc intr-unul americanizat, cu steagul american in locul celui romanesc pe ambalaj.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri