Peste 80% din cititorii americani, cu venituri anuale de cel putin 100.000 de dolari, au declarat ca prefera sa isi cumpere ziarul sau revista preferata in format printat decat sa lectureze stirile de pe un dispozitiv electronic, arata un sondaj realizat de publicatia AdAge.
Potrivit sondajului, 93% dintre americanii chestionati declara ca citesc versiunea traditionala a revistelor preferate (in format print), in timp ce 86% aleg ziarele. In schimb, mai putin de 7% spun ca lectureaza reviste si ziare folosind tabletele.

Aceasta tendinta se mentine si in randul cititorilor mai tineri, chiar daca era de asteptat ca acestia sa consume stiri mai mult in format digital. Astfel, 88% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani afirma ca citesc varianta printata a revistelor, in comparatie cu cei 35% care opteaza pentru online. In plus, 70% aleg varianta tiparita a ziarelor, fata de cei 54% care citesc stirile online.

Potrivit unor date furnizate de News International, 60% din utilizatorii de iPad au redus sau stopat cumpararea unui ziar in ultimul an. Cu toate acestea, tabletele PC sunt folosite in proportie de 73% pentru verificarea e-mail-ului sau pentru cautarea de informatii (72%), si doar 49%din utilizatori lectureaza carti sau ziare.

La nivel mondial, industria de tablete PC ar putea atinge aproximativ 50 de milioane de unitati.


Sursa: AdAge/ Mendelsohn Affluent Barometer

Cititi si De ce nu vom fi pregatiti niciodata sa platim pentru continut online



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri