Initiative, unul dintre principalii jucatori pe piata locala de media, va oferi servicii de planificare si cumparare de media, consultanta si strategie pentru retailerul german Lidl care in prezent are circa 120 de magazine pe piata locala.

Oficialii Initiative nu au precizat pentru cat timp a fost semnat contractul si nici care este valoarea acestuia, datele fiind confidentiale.

Prima campanie de promovare a retailerului se axeaza pe comunicarea specificului regional al produselor din portofoliul Lidl si a fost lansata in 7 octombrie, odata cu inaugurarea in Romania a 11 magazine noi.

Reteaua Lidl, unul dintre 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial, are in prezent 120 de magazine pe piata locala, iar pana la sfarsitul anului, conducerea companiei isi doreste sa ajunga la peste 125 de unitati.

Initiative este una dintre cele mai mari agentii de media de pe piata locala, cu afaceri de 38 de milioane de euro anul trecut. Pentru acest an, conducerea Initiative estimeaza o crestere a businessului de circa 3-5% comparativ cu 2010.

Compania are clienti precum Orange Romania, Ferrero, Bergenbier S.A, Millennium Bank, Johnson&Johnson, Provident Financial, BMW, Supreme Group, kika.

Initiative este membra a Lowe Romania, grup de comunicare din care mai fac parte agentiile Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucuresti, HyperActive si Medic One. Anul trecut, grupul a avut afaceri de circa 51,6 milioane de euro

Citeste si: Olteanu, Initiative: Dupa trei ani cu scaderi puternice, speram intr-o oarecare stabilizare in 2012


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Lidl mai deschide doua magazine in Romania. Reduceri in prima zi