Skype a lansat o campanie de marketing in valoare de 12 milioane de dolari in Marea Britanie si in Statele Unite.
Tema campaniei poarta numele “It’s time for Skype”, iar scopul ei este de a-i determina pe consumatori sa constientizeze cat sunt de multumiti de modul in care comunica prin serviciile actuale de pe Internet, dar si sa scoata in evidenta eficienta video-telefoniei, a mesageriei instantanee, a posibilitatii de a transfera fisiere sau a altor facilitati puse la dispozitie utilizatorilor de platforma Skype.

In Londra campania se va desfasura prin intermediul posterelor, ce vor ocupa doua statii de metrou si numeroare autobuze. Ea se axeaza pe declaratii puternice, facute sa atraga atentia si care ataca modul simplist de comunicare din social media, in special prin mesajele scurte al celor de la Twitter, noteaza AdAge.

Microsoft a cumparat Skype in 2011, pentru suma de 8,5 miliarde dolari, insa nu a facut investii majore pana acum, precum a fost cazul cu motorului de cautare Bing.

Pietele din Marea Britanie si Statele Unite au fost alese din cauza numarului mare de utilizatori ai telefoniei online, iar in cazul unui feedback pozitiv proiectul de marketing va fi adaptat si pentru alte tari.

Campania a fost creata de agentia de advertising Pereira & O'Dell, o agentie lansata in 2008, cu sediul in California. Bugetul alocat promovarii pe social media se ridica la 2 milioane de dolari, iar printre site-urile pe care se va demara se numara si Twitter.

Sursa Foto Skype

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri