Spotul de prezentare a Festivalului "George Enescu" este difuzat, pana pe 19 mai, de postul de televiziune american CNN, evenimentul fiind parte a unei ample campanii de promovare pe care organizatorii o desfasoara in parteneriat cu CNN, atat pe TV, cat si online, inca de la sfarsitul lui 2012, scrie Mediafax.
Festivalul "George Enescu" a fost prezent, de asemenea, si pe site-ul televiziunii de stiri Euronews, intr-o prima etapa a campaniei de promovare internationala, in perioada 15 februarie - 14 martie.

Spotul de prezentare este difuzat de CNN incepand cu data de 22 aprilie.

De asemenea, bannerele festivalului de pe site-ul Euronews au insumat un numar total de peste 190.000 de accesari. In acelasi timp, in perioada noiembrie - decembrie 2012, spotul Festivalului International "George Enescu" 2013 a fost difuzat de Euronews de 102 ori.

CNN si Euronews sunt principalii parteneri media internationali ai Festivalului "George Enescu" 2013. In 2011, Euronews a acreditat si a trimis un reporter special pentru a acoperi evenimentele din respectiva editie a festivalului si a difuzat un numar de cinci reportaje din Bucuresti. Un reporter Euronews va fi prezent si la editia din 2013 a festivalului.

Festivalul International "George Enescu" este unul din marile evenimente culturale internationale organizate de Romania si un brand cultural de tara.

Pe 14 februarie, Guvernul a anuntat printr-un comunicat ca editia de anul acesta a Concursului International "George Enescu", eveniment care se desfasura in cadrul Festivalului "George Enescu", a fost decalata pentru aceeasi perioada a anului 2014, din motive financiare, competitia si festivalul urmand sa aiba loc alternativ, o data la doi ani.

Festivalul "George Enescu" a avut deschiderea oficiala pe 4 septembrie 1958, la trei ani dupa moartea lui George Enescu, marcand debutul uneia dintre cele mai importante manifestari muzicale internationale gazduite de Romania.

Festivalul "George Enescu" este organizat de Artexim, o institutie aflata in subordinea Ministerului Culturii, cu sprijinul Primariei Municipiului Bucuresti, prin ArCuB, in colaborare cu Fundatia Art Production.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri