Intr-o perioada in care estimarile cu privire la evolutia serviciilor medicale private nu sunt tocmai pozitive, promovarea operatorilor de servicii medicale prin publicitate ramane relativ constanta, se arata intr-un clasament mediaTrust.

MedLife ocupa primul loc in topul centrelor medicale cu cel mai mare numar de reclame difuzate (520), in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, costurile operatorului ajungand la aproximativ 72.000 de mii de euro. Laurus Medical este al doilea centru medical, cu 190 de reclame si un rate card de 433.000 de euro.

Locul trei este ocupat de OncoFort cu 163 de reclame. Clinica On a inregistrat 115 de reclame, urmata indeaproape de Spitalul Monza, cu 114 reclame. DermaVital ocupa locul locul sase in top, cu 110 reclame si un rate card de 176.000 de euro.

Statiile de radio au inregistrat cel mai mare volum de publicitate la categoria centre medicale, 721, urmate de televiziuni, cu 619 reclame difuzate. Presa scrisa a numarat 473 de machete tiparite in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Rectificare bugetara: ce ministere pierd bani si cine castiga