Grupul Pro TV, parte a Central European Media Enterprises Ltd. (CME), a obtinut in 2017 venituri nete in valoare de peste 191 milioane de dolari, reprezentand o crestere cu 9,5% comparativ cu anul 2016. De asemenea, grupul ProTV a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, comercial, urban si national, avand o crestere de 2,3 puncte procentuale in share, pe durata intregii zile, fata de anul 2016.

Grupul Pro TV, care detine pe plan local sapte televiziuni (Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro GOLD, Pro CINEMA, MTV Romania si Pro TV International) a obtinut, in trimestrul al patrulea din 2017, venituri nete in valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 9% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.

In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9,5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016. Cresterea inregistrata in 2017 in Romania reprezinta cea mai mare crestere la nivelul tarilor pentru care CME a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, Romania si Slovacia).

La nivelul rezultatelor de audienta inregistrate in perioada octombrie-decembrie 2017, grupul PRO TV si-a mentinut pozitia de lider pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, cu varsta intre 18 si 49 ani, grupul Pro TV a obtinut o medie de 4.7 puncte de rating si 27.0% share.

In 2017, grupul Pro TV a obtinut pe segmentul publicului comercial pe durata intregii zile o medie de 4.6 puncte de rating si 27.4% share.

Citeste si:
OMV Petrom a batut pasul pe loc in T3. Scaderea petrolului, "vinovata"
OMV Petrom: Scaderea...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Pro TV, venituri in crestere cu 11% in 2016 fata de anul anterior