Eurocom Worldwide, rețeaua globală de PR, își consolidează reprezentarea în Europa Centrală și de Est prin desemnarea companiei Lighthouse PR, cu sediul în București, pentru a acoperi piața din România și Republica Moldova.

Fondată de Ana Maria și Steve Gardiner, Lighthouse PR este o companie de comunicare și relații publice, care aduce o expertiză globală cu o echipă de specialiști seniori în comunicare care au experiență în funcții de conducere la nivel executiv în marile corporații.

Lighthouse PR se concentrează pe comunicare B2B și comunicare corporate, cu accent pe companiile internaționale de tehnologie, precum și pe sectoare precum energie, finanțe, farmaceutic, retail și FMCG, producție industrială, imobiliare și construcții.

În plus, Lighthouse PR este membru exclusiv în România și Republica Moldova în cadrul Crisis Communication Network Europe (CCNE), un grup de companii specializate în consultanță de criză dedicate piețelor europene. Agenția a obținut certificarea ISO 27001 pentru securitatea informațiilor, după ce a obținut în 2023 certificarea ISO 9001 pentru sistemul de management al calității.

„Strategia Lighthouse PR a fost concepută încă de la început pentru a dezvolta parteneriate puternice, pe termen lung, atât cu clienții noștri, pe care îi susținem 24/7/365 cu cea mai bună consultanță de comunicare pe care o poate oferi România, cât și cu alți parteneri cu care împărtășim o viziune bazată pe încredere, expertiză și colaborare. Alăturarea la Eurocom Worldwide este un pas important în consolidarea poziției noastre de partener de încredere pentru companiile care caută consultanți de PR capabili să livreze peste așteptări", spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.

Eurocom Worldwide este una dintre cele mai mari rețele independente de PR și de comunicare de marketing, care se concentrează în special asupra sectoarelor tehnologice, industriale și comerciale cheie. Înființată în 2002, aceasta cuprinde în prezent 31 de agenții membre în 54 de birouri care acoperă peste 90 de țări de pe cinci continente. Eurocom Worldwide are o prezență puternică în Europa Centrală și de Est, acoperind mai mult de 20 de țări din regiune.

„Lighthouse PR combină perfect criteriile pe care le căutăm atunci când desemnăm o nouă agenție membră a rețelei noastre globale de PR", spune Isabel Radwan, director de rețea al Eurocom Worldwide.

„Este o agenție independentă de PR și comunicare de marketing, cu un accent clar pe sectoarele B2B și tehnologie în două țări pe care nu le-am acoperit încă cu un membru cu drepturi depline. Au o abordare internațională foarte ambițioasă, cu o echipă de experți seniori în comunicare cu expertiză globală și - ceea ce este cel mai important pentru noi - aspirație pentru calitate, creativitate și continuitate, ceea ce face diferența pentru orice client sau partener din lume."

Sursa foto: Lighthouse

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri