„Este al treilea Silver Echo pe care il castigam din 2005 incoace si parca incepe sa semene a traditie. Avem un istoric frumos la cel mai important festival din industria noastra si, dincolo de aprecierea juriului international, care ne onoreaza, este foarte important ca am construit acest istoric cu munca facuta cu multa inima pentru proiecte minunate. Cel de-al doilea Silver obtinut in numele acestui proiect ne arata ca acolo unde exista talent, creativitate, experienta si pasiune rezultatul este garantat”, declara Gabriela Terchila, Managing Director Proximity Bucuresti.
Performanta Proximity Bucuresti de anul acesta se adauga rezultatelor excelente obtinute de intreaga retea Proximity Worldwide la DMA Echo Awards, care a castigat 25 din cele 86 de premii acordate, fiind pentru al treilea an la rand cea mai premiata retea internationala din festival.
„Heaven vs. Hell”, lucrarea care a adus in acest an agentiei inca un Silver Echo, face parte din proiectul de sprijinire a Festivalului Brazilor de Craciun, sustinut si de grupul BBDO inca din anul 2002. Fondurile obtinute de Festivalul Brazilor de Craciun sunt folosite pentru a-i retrimite la scoala pe copiii care muncesc.
DMA Echo Awards este cel mai important festival international de comunicare directa, organizat de Direct Marketing Association din Statele Unite. DMA Echo Awards 2008 si-a desemnat castigatorii in cadrul DMA 08 Annual Conference and Exhibition, care a avut loc pe 14 octombrie la Bellagio – Las Vegas.
Proximity este o agentie parte a Grupului BBDO Romania, alaturi de Graffiti BBDO, Pleon Graffiti si Media Direction, si este afiliata la reteaua Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali in domeniul direct & relationship marketing.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: