Carmen Simion se alatura din aceasta luna agentiei de marketing direct 121 Communication, in pozitia de managing director.
“Azi, mai mult ca oricand, in capul listei de obiective pentru orice companie, stau mentinerea sau cresterea cotelor de piata, mentinerea sau sporirea vanzarilor. Prin natura mecanismelor sale, marketingul direct raspunde acestor nevoi. Iar daca reusesti sa integrezi aceste mecanisme intr-un concept creativ, daca iti doresti sa ridici standardele pietei si intelegi ca marketingul direct nu e un sinonim pentru direct mail, atunci vei reusi sa devii un punct de referinta in piata de comunicare”, a spus noul manager al companiei.

Inainte de a se alatura echipei 121 Communication, Simion a condus timp de un an divizia de BTL si Online a Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, dupe ce ocupase pozitia de Client Service Director. Anterior colaborarii de trei ani cu Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Simion a lucrat la Publicis ca Account Director pentru portofoliul Renault si la Graffiti BBDO, ca Group Account Director pentru Pepsi Brands.

Intre 1996 si 2002, Simion a lucrat la Scala JWT, unde a evoluat treptat de la postul de Account Executive pana la Group Account Director.

“Suntem foarte incantati sa o avem pe Carmen Simion in echipa noastra, un profesionist cu o experienta remarcabila in comunicare si calitatile native ale unui bun lider. Pentru ca 121 Communication sa fie o reteta de succes, am considerat ca, pe langa expertiza internationala, este esential sa avem in echipa de management un om cu o intelegere profunda a pietei locale,” a spus Joerg Springer, CEO al companiei.

121 Communication este o agentie de comunicare specializata in marketing direct. Portofoliul de produse al companiei include Field Marketing, Drop Mail, Door-to-door Marketing, E-Mail Marketing, Telemarketing, Mobile Marketing, Direct Mail si Transpromotional Marketing.

Agentia s-a lansat la inceputul lunii iunie cu o echipa de 10 oameni, condusi de Joerg Springer, CEO si actionar al companiei. Cu o investitie initiala de 250.000 de euro planificata pentru 2009, agentia estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro pentru anul in curs si de 5 milioane de euro pentru 2010.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri