Conglomeratul media Bloomberg ia in considerare aplicarea unei taxe de peste 1.000 dolari anual pentru accesul la anumite categorii de materiale prezente pe site-ul sau Bloomberg.com, potrivit unei persoane apropiate situatiei citata de Wall Street Journal.

Aceasta miscare, prezentata angajatilor Bloomberg, ar putea fi ultima incercare dintr-o succesiune de procese prin care gigantul de date financiare vrea sa isi extinda afacerile dincolo de abonarile la serviciul sau Bloomberg Professional.

In prezent, accesul la Bloomberg.com este gratuit, desi site-ul pune la dispozitie doar unele dintre aceste stiri pentru abonatii Bloomberg Profesional, care furnizeaza date financiare, analize si stiri pentru o taxa lunara de 1.500 dolari.

Bloomberg intentioneaza sa vanda abonamente pentru continutul unor articole cu teme specifice, a declarat Kevin Krim care conduce Bloomberg.com. Krim a declarat ca Bloomberg.com ia in considerare ca incepand de anul viitor sa taxeze utilizatorii cu o suma ce oscileaza intre 600 si 1.000 dolari anual.

Un numar din ce in ce mai mare de publicatii iau in considerare taxarea cititorilor pentru accesul la cel putin o portiune dintre site-urile lor, dupa ce tirajul editiilor printate a scazut, iar sursele traditionale de venit din publicitate s-au redus. Bloomberg nu este dependent de publicitate, dar este nevoita sa se diversifice dupa ce criza financiara a afectat piata de desfacere a produselor sale de baza.

In urma cu o luna, Bloomberg a achizitionat revista BusinessWeek detinuta de publisher-ul McGraw-Hill, iar compania a lansat planurile pentru publicatie. Bloomberg vrea sa reconstruiasca BusinessWeek si sa dubleze numarul de articole care apar, a declarat editorul Norman Pearlstine.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri