Agentia de relatii publice 2activePR va gestiona contul de comunicare al companiei British Airways Romania, in urma unui pitch international castigat de Fleishman-Hillard, reteaua la care este afiliata agentia locala condusa de Corina Barladeanu.
2activePR va oferi companiei British Airways servicii de comunicare corporate si de produs, va organiza evenimentele pentru presa, lansarile noilor rute si va oferi consultanta in managementul crizei.

„In prezent, industria aeriana globala este foarte competitiva, supusa unor reglementari stricte si expusa intens schimbarilor in comportamentul si increderea consumatorilor. Mediul economic actual este astfel plin de noi provocari si suntem increzatori ca Fleishman-Hillard si 2activePR in Romania vor putea identifica oportunitatile de dezvoltare pe termen lun, a declarat Emil Delibashev (foto), directorul comercial al British Airways pe zona Balcani.

2activePR s-a lansat pe piata locala de relatii publice in 2000 si in prezent are 14 consultanti care lucreaza pentru clienti precum Adesgo,Adidas, Albalact, Anchor Grup, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline,Holcim, Romstal, Procter&Gamble, Pernod Ricard, Timisoreana, Ursus si Villeroy&Boch.

In 2009, 2activePR a castigat conturile Timisoreana, Romstal, Adesgo, Lenovo si Pernod Ricard.

Anul trecut, agentia a avut afaceri in jur de 690.000 de euro si un profit de aproximativ 90.000 de euro potrivit Ministerului de Finante.

Reteaua Fleishman-Hillard face parte din Omnicom, al doilea grup de comunicare la nivel mondial si opereaza in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud si America Latina, avand peste 80 de birouri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri