Cum s-au vandut ziarele la sfarsit de 2009

In urma campaniilor de marketing si a inserturilor cu carti, cotidienele trustului Adevarul Holding, Click! si Adevarul, au inregistrat cresteri importante de vanzari in perioada octombrie-decembrie 2009, potrivit ultimului val de masuratori al Biroului Roman de Audit al Tirajelor.
Tabloidul Click! ramane cel mai vandut ziar din Romania, cu o medie de 235.000 de exemplare pe editie, in crestere cu 33.500 de exemplare fata de trimestrul anterior. Celalalt ziar din trust, Adevarul, se apropie amenintator de pozitia a doua din clasament, dupa ce in ultimele luni ale lui 2009 distanta dintre Adevarul si Libertatea s-a micsorat cu peste 40.000 de exemplare.

O alta crestere notabila a avut Jurnalul National care, dupa un plus de 7.000 de exemplare, ajunge la o medie de 63.100 exemplare vandute pe editie - totusi, aporape la jumatate fata de vanzarile Adevarul. Celelalte ziare quality nu au inregistrat variatii mari in ultimul trimestru al lui 2009.

Ziarele de sport Gazeta Sporturilor si ProSport au avut scaderi de 7.700, respectiv 2.300 de exemplare vandute pe editie. Vanzarile ProSport s-au apropiat astfel de cele ale liderului Gazeta Sporturilor, cu o distanta de 7.700 de exemplare.

Cotidianul economic Financiarul, parte din trustul Intact, si-a dublat vanzarile, la 7.500 de exemplare pe editie - jumatate din cifra de vanzari a Ziarului Financiar.


oct-dec 2009 iul-sep 2009 Variatie
Click! 235.000 201.500 +33.500
Libertatea 164.700 186.700 -22.000
Adevarul 135.500 114.200 +21.300
CanCan 77.100 84.200 -7.100
Jurnalul National 63.100 56.100 +7.000
Gazeta Sporturilor 52.700 60.400 -7.700
ProSport 45.000 47.300 -2.300
Romania libera 42.600 45.000 -2.400
Evenimentul zilei 32.300 32.200 +100
Ziarul Financiar 16.000 15.700 +300
Gandul 14.400 13.700 +700
Financiarul 7.500 3.400 +4.100

Sursa: BRAT
Citeste si:
Muzeul, la un click distanță: noua platformă prin care putem vizita...
Muzeul, la un click distanță:...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri