Incepand cu luna septembrie, Calin Buzea este noul managing director al agentiei de marketing digital a grupului McCann Erickson Romania. El o inlocuieste pe Bogdana Butnar, recrutata de agentia Headvertising.
Calin Buzea, 33, absolvent de finante si masterand in publicitate, a venit la conducerea MRM de pe functia de Business Director in cadrul Mediafax Romania. El a coordonat si proiectul de lansare a Mediafax in Cehia. In perioada 2004-2006 a fost angajat al agentiei McCann Erickson, anterior lucrand timp de 6 ani in cadrul Vodafone, in vanzari, customer service si IT.

“MRM este o companie cu un potential foarte mare datorita oamenilor ce o compun si a partenerilor cu care lucreaza. Din acest moment, ritmul ei de dezvoltare trebuie accelerat pe fondul suportului din grupul McCann si al proiectelor partenerilor nostri. Ma bucur ca multe dintre proiectele pe care le avem sunt provocatoare si ne vor permite sa dezvoltam solutii interesante care sa depaseasca clasicul online si la care sa ne referim ca la «solutii digitale»”, spune Calin Buzea despre noua sa pozitie.

MRM Worldwide Romania face parte din grupul McCann Worldgroup Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experiential Momentum si de PR McCannPR. Printre clientii MRM Worldwide Romania se numara: Cadbury, Caroli Foods, Coca-Cola, Dedeman, L’Oreal, MasterCard, UPC, Nescafe si Vodafone.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri