Compania de carotaj Atlas Gip a incheiat primele noua luni din an cu un profit net de 23,03 milioane lei (6,33 milioane euro), in crestere de peste doua ori fata de cel din aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a majorarii cu un sfert a veniturilor, arata comunicatul transmis Bursei.

In primele trei trimestre din 2007, Atlas Gip (ATGJ) a raportat castiguri de 9,88 milioane lei.

De asemenea, afacerile fostei companii din grupul Tender au sporit cu 14%, de la nivelul de 75,31 milioane lei consemnat la sfarsitul lunii septembrie 2007, pana la 85,61 milioane lei (23,52 milioane euro), la finalul lui septembrie 2008.

Atlas Gip a atras in primele noua luni din an venituri totale de 95,77 milioane lei (26,31 milioane euro), cu un sfert peste nivelul incasarilor din intervalul similar din 2007, de 76,85 milioane lei. In schimb, cheltuielile firmei s-au majorat intr-un ritm mult mai lent - cu 8,5% - la 69,31 milioane lei (19,04 milioane euro), fata de costurile de 63,84 milioane lei inregistrate in primele noua luni de anul trecut.

Weatherford International Eastern Europe SRL a devenit actionarul majoritar al Atlas Gip dupa ce a cumparat in iulie 86% din actiunile firmei de la grupul Tender. Totodata, Weatherford a lansat recent o oferta publica de preluare pentru 13,99% din capitalul social al firmei de carotaj.

Weatherford International ofera actionarilor minoritari un pret de 83 lei pe actiune, ceea ce ridica valoarea ofertei la 9,88 milioane lei.

Actiunile Atlas Gip Ploiesti se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul ATGJ.
Atlas Gip are un capital social de 2,13 milioane lei, divizat in 850.649 de actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei. Compania are o valoare de piata de 69,24 milioane lei (18,82 milioane euro), aferenta cotatiei de 81,50 lei, stabilita in sedinta de marti a Bursei.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri