Comerciantul de materiale de constructii Prefab Bucuresti (PREH) a obtinut un profit brut de 2,11 milioane lei in primele noua luni ale acestui an, in scadere cu 59% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul unui declin al afacerilor cu 24%, a informat compania, intr-un comunicat remis Bursei.

In primele trei trimestre ale anului trecut, Prefab Bucuresti a avut un profit brut de 5,09 milioane lei.

Afacerile companiei s-au redus cu 24% in intervalul ianuarie-septembrie 2009, la 69,3 milioane lei (16,4 milioane euro), de la 91,7 milioane lei in perioada echivalenta a anului trecut.

Milut: Exista posibilitatea sa trecem Prefab pe BVB in 2010

Potrivit unui comunicat anterior, pe parcursul anului compania a intampinat dificultati in activitate, cum ar fi scaderea cererii, persistenta blocajului financiar, devalorizarea monedei nationale, precum si cresterea preturilor la principalele materii prime.

Un alt factor negativ pentru Prefab a fost patrunderea pe piata interna a unor produse din import, similare celor produse de companie (tuburi din fibra si caramida). Compania comercializeaza produse de balastiera, BCA, grinzi si tuburi de presiune folosite la canalizari si la alimentari cu apa.

Prefab Bucuresti are un capital social de 24,27 milioane lei, divizat in 48,53 milioane actiuni, cu valoarea nominala de 0,50 lei. Actionarul majoritar al firmei este omul de afaceri Marian Milut, care controleaza prin firma Romerica International 80,04% din capitalul Prefab. De asemenea, SIF Muntenia (SIF4) are o detinere de aproape 13%.

Valoarea de piata a Prefab Bucuresti este de 87,4 milioane lei (20,2 milioane euro), aferenta cotatiei de 1,80 lei, stabilita in sedinta bursiera de joi. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul PREH.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri