SSIF Broker, singurul intermediar listat la Bursa de Valori Bucuresti, a raportat un profit net de 6,02 milioane lei, cu 43,4% mai mare decat cel realizat in anul anterior, dar sub prevederile initiale din buget.
Cifra de afaceri s-a ingustat usor (-2,1%) pana la 3,26 milioane lei, in principal, din cauza scaderii rulajelor pe pietele locale in a doua jumatate a anului, pe fondul tensiunilor din plan politic si a incertitudinilor din sfera macroeconomica care au perturbat apetitul pentru investitii, se arata in comunicatul remis de companie.

Din administrarea portofoliului propriu de actiuni SSIF Broker SA a obtinut in 2010 un profit de 15,7 milioane de lei in contextul dublarii veniturilor financiare. Derularea unor operatiuni profitabile in cadrul portofoliului de actiuni lichide precum si anularea unor provizioane pentru titlurile financiare vandute au contribuit la dinamica favorabila a profitului financiar.

Capitalurile proprii ale SSIF Broker SA au crescut la aproximativ 92 de milioane de lei in 2010, rata rentabilitatii financiare (ROE) fiind in urcare de la 4,61% la 6,55%.

In ciuda faptului ca in ultimele luni din 2010 volumul si valoarea tranzactiilor bursiere a intrat pe un trend descrescator, care nu avea cum sa nu se reflecte si in activitatea SSIF Broker, cota de piata a companiei s-a mentinut pe un trend pozitiv.

Astfel, la finele anului 2010, SSIF Broker a urcat pe locul al patrulea in clasamentul intermediarilor la BVB pe piata actiunilor si unitatilor de fond, fata de pozitia a 10-a ocupata la finele lui 2009. De asemenea, cota de piata pe acest segment a crescut de la 3,80% in 2009, la 5,47% in 2010.

Citeste si Cum arata bilantul SSIF Broker, dupa un an sub semnul reorganizarii
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri