Isopan Est, lider al pieței de panouri termoizolante din România, a încheiat anul 2023 cu un record de producție pentru companie și pentru piață, reușind să producă 3,91 milioane de metri pătrați de panouri sandwich, în creștere cu aproape 12% față de 2022. Din această cantitate impresionantă, peste 2,6 milioane de metri pătrați au fost distribuiți pe piața internă, marcând o creștere de 23,8% față de anul precedent. Acest record de producție se traduce într-o cifră de afaceri de peste 94,5 milioane de euro.

Totodată, aproape 1,3 milioane de metri pătrați de panouri au fost exportate, contribuind implicit la dezvoltarea economică a țării. Compania promite să își continue astfel consolidarea poziției de lider și să inoveze în acest domeniu.

Potrivit unei analize realizată de agenția de cercetare de piață Neomar, producția totală din România a fost de 11,09 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante, anul trecut piața înregistrând o valoare totală de 246,18 milioane de euro. Totodată, conform aceluiași raport, Isopan Est a înregistrat o cotă de piață de 23,6% pe segmentul producție, fiind lider absolut în categorie.

În 2023, Isopan Est a finalizat investiții importante, cum ar fi noul produs FORTELIA, cu o alocare de un milion de euro, precum și mărirea capacității de stocare în cadrul fabricii Isopan Est și implementarea unui nou flux logistic pentru materiile prime. De asemenea, a fost inaugurat un nou depozit pentru produse chimice, dotat cu o sală de amestec specială pentru dezvoltarea de noi soluții și tipuri de spumă.

Lansarea produselor noi precum FORTELIA sau Green Roof, care aduc noi perspective în industrie, solidifică poziția de lider de piață a Isopan. FORTELIA este unul dintre elementele de inovație care va schimba modul în care sunt utilizate panourile sandwich în proiectele viitoare, redefinind standarde ale industriei. FORTELIA, la fel ca și alte produse sau sisteme lansate de Isopan, a fost dezvoltat în cadrul departamentului de Cercetare & Dezvoltare al Isopan folosind experiența și know-how-ul dobândite prin apartenența la Manni Group, unul dintre liderii mondiali ai pieței.

"În calitate de lider incontestabil în industria panourilor termoizolante, ne asumăm responsabilitatea de a oferi soluții inovatoare și de calitate superioară, menite să contribuie la crearea unor medii de viață mai sigure, mai confortabile și mai sustenabile. Ne angajăm să colaborăm strâns cu partenerii noștri, să dezvoltăm produse și servicii de excepție și să ne implicăm activ în comunitățile în care activăm. Prin excelență, inovație și responsabilitate socială, ne propunem să fim motorul schimbării pozitive în industria noastră și să inspirăm încredere și progres în tot ceea ce facem.”, a declarat, Toni Pera, Director General Isopan Est.

Reprezentanții Isopan Est sunt de părere că anul 2023 a fost unul record, însă și-au propus să mențină nivelul de performanță în ciuda provocărilor anticipate. În prima parte a anului 2023 a fost resimțit impactul instabilității în ceea ce privește aprovizionarea cu materie primă, în special în relațiile cu furnizorii de oțel și componente chimice, însă prețurile s-au echilibrat în cea de-a doua jumătate a anului. Acesta a reprezentat și unul dintre motivele majore pentru investiția în extinderea capacității de stocare.

Unul dintre proiectele importante a fost realizat pentru Turcia, unde compania a furnizat nu mai puțin de 187.000 de metri pătrați de panouri termoizolante. Este un proiect care a mobilizat întregul colectiv, deoarece a apărut în contextul unui cutremur devastator, iar panourile au fost utilizate pentru construirea rapidă a locuințelor provizorii destinate sinistraților.

În afara acestui proiect aparte, în 2023, Isopan a avut privilegiul de a colabora cu diverse companii și instituții pentru a aduce soluții inovatoare în domeniul termoizolației. Printre proiectele realizate se numără: parcurile logistice VGP Timișoara și Brașov, depozitul Fan Courier Ștefănești, magazinele Jumbo Sibiu și Iași, magazinul Carrefour Bacău, parcul logistic Eli Parks, centrul comercial Mall Argeș, magazinele Penny & Kaufland, magazinul Lidas, Tulcea, extinderea fabricii Pirelli, Fermele Carmistin sau magazinul Hornbach Constanța.

Fiecare proiect reflectă angajamentul companiei față de calitate, inovație și responsabilitate socială. Cu fiecare produs dezvoltat, parteneriat și proiect finalizat, Isopan își pune toată experiența de 50 de ani în producția de panouri termoizolante, în scopul dezvoltării acestei industrii și implicit a pieței din România. Pentru viitor, compania are în plan să atingă nivelul de performanță înregistrat în 2023, continuând să păstreze o atenție deosebită în contextul în care anul 2024 vine cu propriile sale provocări, în special în contextul unui an electoral.

Însă, Isopan Est are în plan să își întărească poziția de lider în industria panourilor termoizolante și crede cu tărie că parteneriatele pe termen lung, bazate pe viziune, sunt cele ce te detașează pe o piață atât de competitivă.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri