Anchor Grup, dezvoltatorul centrelor comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, a lansat in octombrie 2006 complexul rezidential de lux InCity Residences, situat in apropiere de Piata Alba Iulia, pretul initial fiind de 1.219 euro/mp plus TVA. Din cele circa 500 de apartamente cate cuprinde in total proiectul, jumatate au fost vadute, iar restul isi asteapta cumparatorii, pretul fiind acum de 1.970 euro/mp plus TVA.
Odata cu preturile au crescut si investitiile, InCity Residences urmand sa fie livrat in intregime la sfarsitul acestui an, cel tarziu inceputul anului 2009, dupa o investie totala de aproximativ 68 milioane de euro.

“Complexul rezidential de lux va avea o arie construita de 92.000 mp si va fi realizat printr-o investitie mai mare decat cea stabilita initial. Am decis sa urcam valoarea investitiei de la 50 de la 68 de milioane de euro din cauza costurilor crescute cu lucrarile de constructie, dar si datorita finisajelor de mai buna calitate pe care le vom folosi in locuinte", a declarat Ibrahim Paksoy, CEO Anchor Grup.

InCity Residences este amplasat pe Calea Dudesti, in apropiere de centrul comercial Bucuresti Mall, de Piata Unirii si de Piata Alba Iulia. Ansamblul rezidential este format din patru blocuri cu 17 etaje si va include 502 apartamente, dotate la livrare cu unitati de aer conditionat, mobilier de baie, mobilier de bucatarie, sub brandul Arrital Cucine si electrocasnice, marca Franke. Mobilierul de baie include cazi de baie si cabine de dus Artemis, lavoare Bagno si vase de toaleta Duravit, baterii si accesorii Steinberg.

Din cele 462 de apartamente standard, 116 sunt garsoniere, 114 sunt doua tipuri de apartamente cu doua camere, 230 sunt trei tipuri de apartamente de trei camere si doua apartamente sunt de patru camere. Suprafetele brute ale acestor apartamente variaza intre 62 si 170 metri patrati. Pe langa apartamentele standard, ansamblul include 40 de apartamente tip penthouse, dispuse pe trei etaje, cu un numar de camere variind de la 3 la 5 si cu suprafete brute cuprinse intre 156 si 239 de metri patrati.
Anchor Group a inceput la sfarsitul lunii ianuarie 2008 vanzarea celei de-a doua faze a proiectului, blocurile C si D, primele doua, A si B, fiind vandute in intregime.

“Am vandut jumatate din proiect, toti cumparatorii fiind utilizatori finali si nu investitori care urmaresc repunerea in vanzare a locuintelor. Am avut si clienti investitori care au vrut sa cumpere un bloc intreg, insa tinta noastra o reprezinta cei care vor locui aceste apartamente. De asemenea, s-au vandut si 20% din apartamentele tip penthouse”, a adaugat Ibrahim Paksoy.

Anchor Grup a lansat la locul constructiei si un showroom care include o garsoniera de aproximativ 46 metri patrati si un apartament de trei camere tip 3A, cu o suprafata de 144 metri patrati. Au mai fost amenajate si alte doua tipuri de apartamente de trei camere: unul cu o suprafata de 107 metri patrati si celalalt de 116 metri patrati.

Locuintele pot fi cumparate prin rate la dezvoltator, credit ipotecar prin Credit Europe Bank, plata cash sau finantare la oricare alta banca.

Anchor Grup a mai lansat oficial, la inceputul lunii martie, proiectul Anchor Plaza Metropol, o cladire de birouri clasa A, cu o suprafata inchiriabila de 33.600 metri patrati, care va fi situata in Bucuresti, in apropiere de Plaza Romania, necesitand investitii de 50 milioane euro.

Compania Anchor Grup a fost infiintata in anul 1997 si este unul dintre liderii de pe piata imobiliara din Romania. Printre proiectele companiei se numara: Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din Romania; Plaza Romania, cea mai populara destinatie pentru cumparaturi si distractie din Bucuresti, Shopping MallDova, centru comercial care se construieste in Chisinau si Anchor Plaza, prima cladire de birouri de clasa A integrata cu un centru comercial.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri