Compania portugheza Sonae Sierra, cu proiecte si pe piata din Romania, a investit 58 milioane de euro pentru extinderea centrului comercial Plaza Mayor din Malaga (Spania), extindere care consta intr-o suprafata de inchiriat de peste 18.800 de metri patrati si 1.300 de locuri de parcare in plus.
Reprezentand o investitie de 58 milioane de euro, extinderea centrului comercial va oferi vizitatorilor 58 de noi magazine, incluzand brand-uri precum Zara, Massimo Dutti, Oysho, Pull and Bear, Stradivarius, Bershka, H&M, C&A, Cortefiel, Promod, Esprit, Mothercare si Pre-natal.

Dupa inaugurare, centrul comercial Plaza Mayor va pune la dispozitie o suprafata totala de inchiriat de 53.150 de metri patrati cu 152 de magazine, incluzand 20 de sali de cinema, 35 de restaurante, o sala de bowling cu 20 de piste, un supermarket Mercadona, un atelier de reparatii auto, o statie de benzina, o scoala de muzica si un club de sport, toate deservite de 3.480 de locuri de parcare.

"Noua suprafata de inchiriat, realizata in urma extinderii, este 100 % deja contractata. Pe langa prezenta brandurilor nationale si internationale, dezvoltarea se bazeaza si pe o prezenta puternica din partea antreprenorilor locali, care reprezinta 32% din suprafata totala de inchiriat. Totodata, aceasta extindere ne permite sa dezvoltam oferta comerciala Plaza Mayor in regiune, unde intentionam sa reconsolidam angajamentul fata de comertul local, si simultan, sa cream noi locuri de munca. Cu acest proiect, Sonae Sierra sustine prezenta in Spania, unde in prezent detine 12 centre comerciale", a declarat directorul executiv al Sonae Sierra, Álvaro Portela.

Situat intr-o locatie cu peste un milion de locuitori aflati la 30 de minute departare, centrul comercial Plaza Mayor preconizeaza suplimentarea vizitelor anuale de la 5 la 9 milioane, care vor avea ca efect cresterea vanzarilor anuale in volum, estimate la 107 milioane de euro.

Sonae Sierra detine 48 de centre comerciale in Portugalia, Spania, Italia, Germania, Grecia, Romania si Brazilia, cu o suprafata totala de inchiriat de 1,9 milioane de metri patrati. Sonae Sierra are 18 proiecte in dezvoltare si 13 proiecte noi in diferite faze de finalizare in Portugalia, Spania, Italia, Germania, Grecia, Romania si Brazilia, cu o suprafata totala de inchiriat de 1,2 milion de metri patrati. In 2007, centrele sale au avut peste 410 de milioane de vizite.

Compania portugheza Sonae Sierra, care desfasoara activitati si pe piata imobiliara din Romania, a obtinut un profit net de 22,9 milioane euro in primul trimestru al anului, in crestere cu 20% comparativ cu primele trei luni ale anului 2007. Sonae Sierra a lansat in primul trimestru al anului 2008 un numar total de 14 centre comerciale si 15 proiecte aflate in diferite faze de dezvoltare in Portugalia, Spania, Italia, Germania, Grecia, Romania si Brazilia, cu o suprafata totala de inchiriat de un milion de metri patrati.

In Romania, Sonae Sierra a incheiat recent un parteneriat cu Caelum Development pentru dezvoltarea Parklake Plaza, unul dintre cele mai mari centre comerciale regionale din Bucuresti, urmand sa fie inaugurat in 2011. Proiectul reprezinta o investitie de circa 600 milioane euro si are o suprafata totala de inchiriat de 110.000 de metri patrati.

Sonae Sierra a intrat pe piata romaneasca prin achizitionarea mall-ului River Plaza din Ramnicu Valcea, un centru comercial cu o suprafata de inchiriat de 12.358 mp, care a fost inaugurat in noiembrie 2006. In prezent,
Sonae Sierra dezvolta doua noi centre comerciale in orasele Craiova si Ploiesti care vor fi inaugurate in 2009, respectiv 2010. Investitia totala este estimata la 293 milioane de euro pentru o suprafata de inchiriat de 64.070 mp in Ploiesti si de 55.537 mp in Craiova.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri