Majoritatea cumparatorilor sau celor care tatoneaza piata imobiliara se orienteaza acum numai catre oportunitati: nimeni nu mai vrea sa cumpere la “pretul zonei”, ci numai la “pret de criza”, care se traduce printr-un pret aspru negociat, uneori pana aproape de pretul de cost, se arata intr-un comunicat al companiei de consultanta imobiliara EuroMetropola.
“Indiferent ca este vorba despre vanzari rezidentiale, industriale, terenuri sau inchirieri rezidentiale, birouri sau spatii comerciale, sub pretextul ca «e criza», toti clientii negociaza foarte dur si fac oferte de pret chiar si cu 70% mai mici decat cererea initiala”, spun consultantii EuroMetropola.

Pentru ca perioada de asteptare de la listarea unei proprietati pana la vanzarea/inchirierea ei s-a marit considerabil comparativ cu 2007-2008, proprietarii accepta mai suor negocierea, fiind constransi de alte obligatii financiare.

“Nu este de mirare ca numarul apartamentelor scoase la inchiriere a crescut cu 40% de la inceputul anului, iar randurile celor care refuza sa mai vanda se ingroasa tot mai tare”, subliniaza cei de la EuroMetropola.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si