Compania Neocity Group Romania va dubla bugetul de marketing pentru centrul comercial City Park Mall din Constanta, alocat pentru anul 2009, la circa un milion de euro, dupa ce a trimis 300 de angajati ai retailerilor la cursuri specializate de training pentru imbunatatirea serviciilor de Customer Care.

Fondurile sunt destinate evenimentelor organizate zilnic, precum: activitati si spectacole pentru copii, concursuri si tombole, evenimente speciale cu ocazia Zilei Indragostitilor, 1-8 Martie, a Sarbatorilor de Paste, a Zilei Internationale a Copilului etc sau concerte.

Pe langa marirea bugetului de marketing, 300 de manageri de magazine si vanzatori au fost instruiti in cadrul unui curs de Customer Care, organizat de compania specializata in servicii de training CleverBS.

"Prin acest proces de investitie in calitatile profesionale ale vanzatorilor se inregistreaza in toate cazurile o crestere imediata a vanzarilor cu peste 20%”, a explicat Sorin Scintei, director general al City Park Mall.

City Park Mall a fost deschis vara trecuta dupa o investitie de peste 70 milioane de euro, fiind primul proiect de retail al dezvoltatorului Neocity Group in Romania. Centrul comercial este amplasat in zona de nord si are o suprafata de 60.000 mp, la care se adauga zona de parcare cu peste 1.000 de locuri.

Compania a alocat in toamna trecuta aproximativ sase milioane de euro pentru amenajarea etajului al doilea din City Park Mall, Sky Level, ce se intinde pe 2.670 metri patrati si cuprinde 21 de magazine.

Neocity Group a intrat pe piata din Romania in anul 1999, avand activitati si in Israel, in tarile Europei Centrale si de Est (Cehia, Ungaria, Polonia), Canada si in Africa. Pana in prezent, compania a dezvoltat in Romania doua imobile de birouri, Neocity Towers I si II, situate in zona Dorobanti-Televiziune, si City Park Mall din Constanta.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Reconfigurarea City Park Mall Constanta: Care sunt noutatile din 2018?