Lagardère Travel Retail România a intrat într-un parteneriat cu Federația Română de Fotbal, aducând în 22 de magazine, produse ale echipei naționale de fotbal.

Fanii echipei naționale au acum la dispoziție echipamente complete de fotbal, tricouri, eșarfe, fulare, mingi și multe altele, în magazinele Lagardère Travel Retail România de pe aeroporturile din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Suceava, Bacău și Iași, plus în alte magazine din București, Ploiești, Pitești, Oradea, Iași, Baia Mare, Craiova, Cluj-Napoca, Brașov, Arad, Constanța.

Până acum, produsele puteau fi comandate online sau achiziționate fizic, din “Romania Store”, magazinul oficial al suporterilor naționalei, din Mega Mall.

„Este o bucurie pentru noi să fim puntea dintre microbiști și produsele dragi lor. Știm că acestea nu sunt simple obiecte, ci poartă cu ele toate amintirile și nostalgiile pe care cuvântul - fotbal - le evocă.”, a declarat Marius Văcălău, Director General Lagardère Travel Retail România.

În București produsele se găsesc momentan la magazinul Relay de pe Aeroportul Henri Coandă și în 5 magazine Inmedio: Promenada Mall, Veranda Mall, Galeria Feeria, cel de la Pasaj Universitate și cel de pe Bulevardul Carol.

„Suntem bucuroși pentru semnarea acestui parteneriat prin intermediul căruia tricoul echipei naționale și alte produse cu însemnele României sunt mai aproape de toți suporterii tricolori. (...) avem șansa, de acum, de a ajunge în fiecare lună la peste trei milioane de români din diferite zone ale țării”, a declarat și Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.

Sursa foto: Daescu Bortun Olteanu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri