Si-au schimbat optiunile. Minerii din Valea Jiului care pana anul trecut mergeau pe litoralul romanesc prefera in 2006 statiunile din strainatate, dupa ce biletele de odihna le-au fost inlocuite cu contravaloarea lor.

Potrivit reprezentantilor principalelor agentii de turism din Valea Jiului, daca in anii trecuti in aceasta perioada agentiile de turism erau asaltate de mineri care isi rezervau locuri in diferite statiuni la mare, pana in prezent foarte putini ortaci s-au aratat interesati de petrecerea concediului pe litoralul romanesc. In schimb, solicitarile pentru statiunile straine au inregistrat cresteri semnificative.

"Dintotdeauna am considerat ca minerul din Valea Jiului ar trebui sa faca si turism estival extern, pentru a vedea si conditiile oferite in alte parti, nu doar acelea oferite de traditionalele statiuni romanesti de la mare.

Pana in prezent, cele mai numeroase solicitari le-am avut pentru statiunile grecesti Paralia Katerini si Halkidiki, dar si pentru alte statiuni, chiar de la Marea Neagra, dar din Turcia sau Bulgaria, unde preturile sunt aproximativ egale cu cele de pe litoralul romanesc, dar conditiile oferite sunt substantial mai bune.

Astfel, in Grecia, pentru 8 zile de sejur, incluzand cazare, masa si transport se platesc de la 102 euro de persoana, cam tot atat cat se plateste pentru 7 zile de sejur la Marea Neagra", a declarat pentru Mediafax Romeo Rosia, director SC Compania de Turism Valea Jiului SA Petrosani.

Din acest an, angajatilor Companiei Nationale a Huilei nu le mai este subventionat biletul de odihna in proportie de 80 la suta, adica in jur de 1.300 de lei noi, ca in anii trecuti. Minerii beneficiaza, in doua transe, de 200 de lei noi, respectiv 600 de lei noi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri