Turiştii români nu vor fi foarte afectaţi de introducerea taxei de rezilienţă climatică în Grecia, deoarece tarifele de cazare au rămas la nivelul anului trecut, arată hotelierii eleni, potrivit unui comunicat transmis luni de Organizaţia Naţională de Turism a Greciei.

"Grecia rămâne o destinaţie turistică unică, cu un raport calitate - preţ excelent în Mediterana în ciuda taxei de rezilienţă climatică nou introdusă", a subliniat preşedintele Federaţiei Panhellenice a Hotelierilor (POX), Ioannis Chatzis.

La rândul său, preşedintele Asociaţiei Hotelierilor din Thasos, Paris Parashoudis, a menţionat că tarifele în unităţile de cazare de pe insulă vor rămâne în medie la acelaşi nivel cu anul trecut iar impactul noii taxe asupra preţurilor nu va fi unul semnificativ.

De asemenea, preşedintele Asociaţiei Hotelierilor din Halkidiki, Grigoris Tasios, a adăugat că noua taxă nu a afectat cererea pentru această zonă şi a arătat că cele mai multe rezervări pentru 2024 sunt de la turiştii români.

"Taxa nou introdusă nu a afectat cererea pentru Halkidiki deoarece tarifele de cazare în regiunea noastră au fost menţinute la nivelul anului trecut. Halkidiki reprezintă destinaţia preferată a românilor pentru vacanţele în Grecia deoarece turiştii apreciază frumuseţea unică şi marea varietate de oferte atractive pentru fiecare categorie de turişti. Cele mai multe rezervări pe care le avem pentru anul 2024 sunt efectuate de turiştii români", a afirmat Tasios.

Potrivit acestuia, noua taxă nu va avea un impact semnificativ nici în ceea ce priveşte tarifele de cazare pe Riviera Olimpului.

Sursa foto: Piotr Kloska / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri