Ministerul lui Udrea are mai multe atributii

Guvernul a aprobat restructurarea si reorganizarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), condus de ministrul Elena Udrea, printr-o hotarare care extinde atributiile institutiei, astfel incat ministerul a devenit autoritate de promovare a brandului si va aviza singur formarea profesionala.

Noul act normativ privind restructurarea si reorganizarea MDRT modifica si completeaza o hotarare de guvern din 2009 privind organizarea si functionarea institutiei.

"Atributiile ministerului au fost completate prin indeplinirea rolului de autoritate nationala responsabila cu elaborarea, coordonarea si implementarea programului pentru definirea si promovarea brandului turistic national si acordarea avizului tehnic de specialitate pentru programele de formare profesionala aferente profesiilor/ocupatiilor din sectorul turism, hoteluri, restaurante, pentru care exista cerinte speciale la organizarea pregatirii profesionale. La nivelul ministerului, a fost infiintata Directia Generala Turistica, care va gestiona domeniul turismului in integralitatea sa (investitii, promovare, autorizare, control, privatizare si post-privatizare)", se arata intr-un comunicat al MDRT.

Totodata, prin acest act au fost restructurate si desfiintate zece posturi aferente cabinetelor secretarilor de stat, posturi care se adauga celor 158 restructurate in luna mai, conform sursei citate.

Potrivit proiectului de hotarare de guvern, ministerul va deveni autoritate de implementare a promovarii brandului turistic al Romaniei si va fi singura institutie care acorda avizele pentru formarea profesionala in domeniu, si nu alaturi de ministerele Educatiei si Muncii, precum in prezent.

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat la sfarsitul lunii iulie la Shanghai, iar bugetul alocat pentru promovarea acestuia in urmatorii trei ani este de aproximativ 74 milioane de euro, bani din fonduri UE.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri