De ce sunt soluțille Buy Now, Pay Later (BNPL) tot mai interesante atât din punctul de vedere al clienților, cât și al retailerilor? Alexandru Balaci, CEO Mokka, ne-a oferit explicații la retailArena 2023.

Furnizorul de servicii Buy Now, Pay Later (BNPL) Mokka va lansa cardul virtual Mokka la mijlocul lunii noiembrie, a precizat CEO-ul companiei, Alexandru Balaci, la retailArena 2023. Inițial, totuși, acest card va putea fi folosit doar pentru împrumuturi cash.

”După ce vom lansa cardul virtual, clienții vor putea fie să ceară transferul pe cardul lor, le facem un top-up pe card, fie să ceară împrumutul de tip cash-loan pe cardul virtual, pe care apoi îl pot folosi cum doresc În primăvara 2024 e programată lansarea funcționalității de achiziții de la magazinele partenere”, a anunțat Alexandru Balaci. ”La momentul acela ne vom putea adresa unei categorii de retaileri pe care nu o putem integra acum în modelul nostru de business, și anume clienții de FMCG din magazinele mari.”

În clipa de față, achizițiile din magazinele fizice se fac prin intermediul unei aplicații, dar necesită prezența unei persoane, a unui consilier de vânzări. Atunci când împrumuturile vor putea fi accesate direct pe cardul virtual, se va putea introduce o schemă cu coduri QR – clienții își vor putea accesa de pe telefonul lor creditele fără să fie necesară intervenția personalului magazinelor.

Integrare în maxim 24 de ore

Soluția de plată Mokka există însă din luna iulie în întreaga rețea, au fost deja integrate OptiBLU și OptiPLAZA. În noiembrie va avea loc integrarea online, cu ajutorul ContentSpeed. ”Ne dorim ca orice retailer din România să poată fi integrat și să aibă o soluție funcțională, fie la check-out, fie în magazinele fizice, în maxim 24 de ore de la semnarea contractului”, a explicat Alexandru Balaci.

OptiBLU și OptiPLAZA vor fi primele magazine online de pe platforma ContentSpeed care vor fi integrate.

Bonuri cu produse mai multe, dar și cu valori mai mari

”Pentru noi e clar că această colaborare e foarte benefică și pentru client, și pentru retailer”, a spus CEO-ul Mokka. El afirmă că soluțiile BNPL înregistrează creșteri ale valorii comenzilor din 2 motive. Din datele companiei, bonurile plătite cu Mokka aveau 1,9 produse pe bon, față de sub 1,3 produse pe bon pentru bonurile achitate cu alte soluții de plată. De asemenea, valoarea fiecărui articol de pe bon era cu 24-25% mai mare.

”Deci atunci când au posibilitatea să cumpere în rate, oamenii cumpără produse mai multe, dar și de valoare mai mare”, a afirmat Alexandru Balaci. ”Produsele premium au marje mai mari. Beneficiul pentru retaileri vine deci și din volume, și din margini. Crește rata de conversie, scade rata de abandon – în cazul achizițiilor cu Mokka este 1%, în general retailerii online au 3%”.

În opinia CEO-ului Mokka, în materie de digitalizare piața va educa consumatorii. Accesibilitatea creditelor și soluțiile BNPL vor accelera educația financiară în România și vor învăța practic consumatorul.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Sursa foto: wall-street.ro / Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri