Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a înregistrat o cifră de afaceri de 6.2 milioane euro anul trecut, în creștere cu aproximativ 10% față de 2022. Totodată, în 2023, compania a vândut peste 60.000 de produse, cu cca. 10.000 mai mult față de anul precedent. Pentru anul în curs, Neakaisa.ro are în plan o creștere de 10% și investiții în digitalizarea și automatizarea proceselor interne.

Principalul motor de creștere pentru business-ul online de sanitare în 2023 a fost deschiderea showroom-ului din București, în luna mai.

Astfel, în puțin peste 6 luni de la lansare, acesta a generat un plus de 10% al vânzărilor totale.

În același timp, și decizia de a diversifica gama de produse a avut un impact direct la nivel de vânzări, alături de cererea mai mare din zona de arhitecți.

„Ne-am dorit să fim mai aproape de clienții noștri, iar deschiderea showroom-ului a fost un pas natural în dezvoltarea business-ului (...). Noua locație din Atelierului 20 a oferit atât oportunitatea clienților de a vedea și experimenta produsele înainte de achiziție, dar a și consolidat legătura noastră cu comunitatea locală de arhitecți și designeri”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro.

În ceea ce privește orașele care au generat cele mai multe vânzări pentru Neakaisa.ro, acestea au fost București, Cluj, Timișoara și Constanța, iar cea mai mare comandă online a fost de 58.000 lei.

Și coșul mediu raportat anul trecut a fost de 1.880 de lei, într-o ușoară creștere față de 2022, impulsionat de comenzile generate de showroom.

“(...) suntem, prin excelență, un business online, iar e-commerce-ul se maturizează odată cu piața și continuă să se adapteze, așa cum o fac toate industriile. Suntem (încă) la un punct de răscruce, unde creșterea galopantă din anii de pandemie s-a temperat, iar varianta optimă este de creștere sustenabilă a modelelor de business. Dacă în anii trecuți s-a experimentat mult, de unde și apariția multor jucători online de toate dimensiunile, 2024 va fi un an în care va fi nevoie să fie trecut testul timpului și al presiunilor continue de adaptare la un mediu dinamic, pe alocuri imprevizibil”, a explicat Laura Sardescu.

Pentru anul curent, Neakaisa.ro are în plan o creștere organică, de 10%, concentrându-se pe câteva elemente cheie: digitalizarea și automatizarea proceselor interne pentru a crește eficiența și a ajuta echipa să fie mai productivă și organizarea de training-uri, workshop-uri și alte inițiative de învățare pentru formarea și dezvoltarea continuă a angajaților.

Sursa foto: Neakaisa.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri