Comentarii pe articolul Mobexpert investeste 2,5 mil. euro intr-un nou hipermagazin in tara


Neseriozitate, dle.Sucu !

Rodica la 19 Iunie 2008, ora 12:56
Neseriozitate, dle.Sucu !
Incantata de articolele din ziare si reclama pe care si-o tot face Mobexpert m-am decis, la sfarsitul lunii decembrie 2007 sau inceputul lunii ianuarie 2008 sa comand cateva piese de sufragerie (5 bucati) si o canapea cu fotolii la magazinul de la Baneasa. (valoarea comenzii a fost de 80 milioane lei) Mare mi-a fost mirarea cand mi s-a spus va dura 2 luni pana la primirea comenzii...dar am acceptat. Dupa numeroase telefoane si dupa aproape 2 luni mi-au sosit corpurile ptr sufragerie. si..surpriza mare: pe partea dreapta mobila prezenta evidente striatii orizontale pe cand pe partea opusa , ca si pe restul mobilei striatiile erau verticale. Mi s-a spus ca trebuie folosit tot lemnul si asa s-au nimerit sa fie striatiile..Eu zic ca daca exista un minim de respect pt client, din bun simt ar fi trebuit sa fie o simetrie ; macar partea stanga si cea dreapta sa aiba aceleasi striatii iar partea de sus si cea de jos sa fie, de asemenea simetrice ca si structura a lemnului. Am acceptat in cele din urma ac situatie mai mult de mila celor ce se chinuisera sa o monteze(si oricum mi se spusese ca nu se poate face nimic ; cred totusi ca ar fi trebuit sa merg la protectia consumatorului caci exista o mare discrepanta intre ceea ce am comandat si ceea ce am primit). La montarea vitrinei unul din geamuri prezenta un por evident; mi s-a spus ca o sa fie schimbat geamul. Dar surpriza.. cand au venit cu geamul cel nou si acesta prezenta un por, deci geamul s-ar fi putut sparge cu multa usurinta. (Domnule, dar in fabrica nu face nimeni un control de calitate???Va place sa va plimbati in tot Bucurestiul pt aceeasi comanda de trei, patru ori??) Intre timp au urmat alte multe telefoane caci ni se promitea o data la care canapeaua urma sa fie gata dar...nici vorba sa se tina de cuvant.
Dupa multi nervi, telefoane si timp pierdut am reusit sa intru in posesia mobilei pe la sfarsitul lunii martie sau inceputul lui aprilie..
CE PERSONAL AVETI IN FABRICI, DOMNULE SUCU, DE CE TREBUIE SA PATIMIM ATAT?? Nu credeti ca ar trebui sa vedeti cum sunt tratati clientii dumneavoastra??
PROMIT CA ESTE ULTIMA EXPERIENTA NEFERICITA CU MARELE MOBEXPERT ! NU VOI MAI CALCA IN ACESTE MAGAZINE NICI MACAR DIN CURIOZITATE!!

  Inapoi la articolul Mobexpert investeste 2,5 mil. euro intr-un nou hipermagazin in tara

Setari Cookie-uri