Anul acesta este primul in care site-urile retailerilor din Romania nu au mai "picat" dupa ce au fost asaltate de clientii dornici sa isi cumpere produse reduse pana la 70-80% cu ocazia Black Friday, dupa cum arata print screen-urile realizate de wall-street.ro intre ora 7.25-7.43 AM. Practic, cea de a treia editie a Black Friday in Romania arata ca retailerii s-au pregatit mult mai bine si au investit serios in solutii IT prin care platformele lor online sa reziste la mii ori zeci de mii de utilizatori simultan. Singura exceptie pare a fi Altex.
Mai multe articole din sectiunea IT & C »
Vrei sa ?ncepi o afacere ?n domeniul fabricarii mobilei? Iat? ce trebuie s? ?tii
Cum s? te asiguri c? sufrageria ta este primitoare ?i spa?ioas?
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →
VIDEO Ce se va întâmpla în cazul în care contraofensiva Ucrainei nu...
ANAF va publica "lista ruşinii" în această lună. Cine riscă să îşi...
Elevii, filmaţi non-stop la ore, ţinuţi în detenţie sau suspendaţi...
VIDEO Ce este sindromul impostorului. Psihologul Gabriela Maalouf,...
Gabriela Cristea, acuzații dure la adresa unei învățătoare. Ce s-a...
UPDATE: Guvernul a stabilit „înghețarea” prețului polițelor RCA,...
VIDEO Johnson & Johnson şi produsele care ar fi provocat cancer....
Alin, iubitul fostei ispite Dana de la Insula Iubirii, ar fi fost...