Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esentiale pentru un magazin online de succes:

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esentiale pentru un magazin online de succes:
  • Site-ul trebuie sa aiba un design profesionist, ideal optimizat pentru interfete mobile
  • Arhitectura informatiei in site, nivelul de structurare si organizare
  • Navigare intuitiva, usor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informatii cat mai complete despre produse
  • Usurinta si rapiditate in procesul de comanda
  • Formulare usor de completat, cat mai putine date personale solicitate si un numar minim de pasi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost intrerupt
  • Informatii despre comanda, plata si livrare

Pe ce ar trebui un magazin online sa mizeze in functie de industrie

Pe ce ar trebui un magazin online sa mizeze in functie de industrie
  • IT&C – video sau tutoriale, cautare, filtre
  • CARTI – rasfoire inainte de achizitie
  • FASHION – cabina de proba virtuala
  • TURISM: comenzi cu produse multiple

Functii puse la dispozitia clientului

  • Testimoniale / feedback cumparatori
  • Modalitati multiple de plata
  • Acuratetea livrarilor
  • Proceduri simple de returnare a comenzilor
  • Notificari atunci cand apar modificari in comanda
  • Calitatea suportului acordat clientlilor
  • Istoric pret

Informatiile au fost oferite tot de Cornel Baloleanu, manager de produs si implementare in cadrul furnizorului de solutii de plati online PayU.

Consultant social media: Impactul retelelor pentru un magazin online este urias. Folositi imaginile exclusive

Consultant social media: Impactul retelelor pentru un magazin online este urias. Folositi imaginile exclusive

Alison Battisby, consultant in social media, cu experienta in cadrul unor companii precum Nokia ori Tescoafirma ca impactul retelelor sociale pentru functionarea unui magazin online este urias si recomanda retailerilor si IMM-urilor sa isi canalizeze activitatea si in aceasta directie.

“Sunt multe platforme de social media pe care le putem folosi in functie de audienta, pentru a avea o prezenta corecta. Trebuie sa vorbim clientilor in felul in care isi doresc sa fie abordati. Mai mult, este necesar sa selectam tonul corect in abordare. Trebuie folosite strategii canalizate pe focusul audientei. Daca vorbesti pe limba lor vei atrage atentia”, a declarat Alison Battisby.

Ea a precizat totodata ca prezenta pe retelele de socializare trebuie sa aduca un plus, prin oferirea unui continut exclusiv.

“Pentru a avea succes in social media trebuie sa fie folosita imagini exclusive – care nu au fost niciodata prezentate – nu doar produse aflate la vanzare, in acest fel vei fi mai interesant audientei”, a completat Battisby.

Elisabeta Moraru, Google Romania: Angajati un om specializat in marketing digital

Elisabeta Moraru, Google Romania: Angajati un om specializat in marketing digital

Elisabeta Moraru, industry manager in cadrul Google Romania, afirma ca pentru a avea succes, un retailer online trebuie sa aiba un angajat specializat pe marketing digital.

“O firma sau un angajat specializat pe marketingul online este esential pentru un magazin pe internet. Este necesar sa capturam atentia. Toate elementele suplimentare vor aduce o crestere a calitatii scorului in motorul de cautare si astfel platiti mai putin pentru click-ul pe care vreti sa il achizitionati”, a spus Moraru.

Marius Pahomi, Conversion:

Marius Pahomi, Conversion:

Marius Pahomi, CEO al companiei de marketing digital Conversion, a precizat ca este foarte important ca un magazine online sa ofere informatii complete si complexe.

“Daca un magazin online nu a oferit suficiente informatii sau am fost nemultumit de un anumit serviciu a doua oara nu am mai revenit pe el. Am avut cateva experiente nefericite. Experienta de shopping trebuie sa fie cat mai usoara, sa nu ceri lucruri care nu sunt necesare (ex: sa iti creezi cont). Cu cat sunt mai complicate cu atat pierzi un client”, a subliniat Pahomi.