„Sunt deosebit de recunoscător echipelor noastre, în aceste zile de grea încercare pentru o lume întreagă. Sunt mândru de implicarea colegilor mei și le mulțumesc pentru eforturile ieșite din comun, unele dintre ele care poate nu se văd cu ochiul liber. Înțelegem rolul pe care îl avem în această perioadă și vom continua să fim alături de echipele noastre din linia întâi cu tot sprijinul de care vor avea nevoie”, declară Marco Hößl, CEO Kaufland România.

Pentru a proteja angajații mai vulnerabili, compania a decis ca persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și gravidele să intre în concediu plătit, dacă doresc.

În magazine, Kaufland a introdus măsuri suplimentare de protecție a angajaților, ce includ dotarea caselor de marcat cu geamuri de protecție, cu dispensere cu dezinfectant gratuit, mănuși de unică folosință, dezinfectarea frecventă a tuturor spațiilor comune și obiectelor de uz larg, amplasarea benzilor de semnalizare a distanței de siguranță, signalistică ce promovează mesajele de prevenție și derularea unei campanii de responsabilizare a clienților la cumpărături.

Echipele Kaufland au la dispoziție și o linie telefonică dedicată, pentru informarea corectă și completă.

În 2018, Kaufland era cel mai mare lanț de retail din România, cu afaceri de aproape 10,8 miliarde lei, cu 8% mai mari decât în anul anterior și un profit de 788 de milioane de lei. În 2018, Kaufland avea 12.374 de angajați. În ceea ce privește numărul de magazine, la sfârșitul anului 2018, Kaufland deținea 120 de magazine, iar în prezent numărul locațiilor a ajuns la 127.

Sursa foto: Kaufland Romania