Vivre Deco și Vivre Logistics au înregistrat, cumulat, vânzări de peste 200 milioane de euro, formând o rețea de 800.000 de clienți, în nouă țări europene, în cei opt ani de activitate.

În ceea ce privește numărul total de comenzi procesate, 4,8 milioane de pachete au ajuns la clienții din România și din celelalte opt țări în care operează compania, cele mai multe fiind distribuite în România, Bulgaria, Ungaria și Croația.

În primele patru luni ale anului curent, vânzările companiei au urmat o dinamică ascendentă, marcând o creștere de 42% față de aceeași perioadă din 2019. În intervalul ianuarie – aprilie 2020, pe site-urile Vivre au fost plasate peste 350.000 de comenzi, valoarea totală depășind pragul de 22 de milioane de euro.

„Creșterea se datorează, în principal, interesului tot mai ridicat pentru cumpărăturile efectuate în mediul online, dar și investițiilor direcționate către îmbunătățirea fluxului operațional. Alături de acestea, un alt factor important care a contribuit la înregistrarea acestor majorări și la o sporire semnificativă a traficului pe website-urile companiei, în perioada menționată, a fost izolarea la domiciliu”, se arată în comunicatul companiei.

Rezultatele obținute în decursul celor opt ani de activitate arată că strategia noastră de creștere accelerată produce efectele scontate. Activăm într-un domeniu dinamic, așadar suntem într-o continuă adaptare la nevoile și preferințele clienților noștri. Dorința de diversitate este tot mai accentuată, de aceea și eforturile noastre sunt din ce în ce mai mari pentru a asigura un flux rapid de la prezentarea produsului în portofoliul nostru, până la livrarea lui la destinatar. Am fost și suntem în permanență preocupați să oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută. O mare parte din investiții vor fi alocate în continuare în operațional, în acțiuni de marketing și de implicare socială, fiindcă ne dorim să creștem rapid și responsabil,

Monica Cadogan, CEO Vivre

Momentul aniversar aduce compania mai aproape de clienți cu o campanie specială de loializare, disponibilă la o gamă variată de produse din magazinul online. Astfel, în perioada 5 – 13 mai 2020, clienții Vivre beneficiază de reduceri de până 80% la mobilier, canapele și fotolii, textile pentru casă, accesorii bucătărie și dining, decorațiuni, covoare, articole lifestyle și altele.

Vivre este un retailer online din industria home & deco din CEE, fondat în 2012 de antreprenori români, cu vânzări în 9 țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site-urile și aplicațiile mobile Vivre sunt disponibile peste 150.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii, colectate de la 1.000 de branduri din întreaga lume.

Sursa foto: Vivre