Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, AICI.

Conform acestor date, China a fost principala tara de origine a articolelor de imbracaminte importante din afara spatiului comunitar (27 miliarde dolari sau 32% din totalul importurilor din afara spatiului comunitar), urmata de Bangladesh (16 miliarde euro sau 19%), Turcia (10 miliarde euro sau 12%), India (5 miliarde euro sau 6%), Cambodgia (4 miliarde euro sau 5%), Vietnam (peste 3 miliarde euro sau 4%), Moroc si Pakistan (ambele cu 3 miliarde euro sau 3%), scrie Agerpres.

In randul statelor membre, Germania a fost in 2018 cel mai mare importator de articole de imbracaminte, cu o valoare a importurilor de 17 miliarde euro sau 20% din importurile statelor membre din afara spatiului comunitar, urmata de Marea Britanie (peste 12 miliarde euro sau 15%), Spania (12 miliarde euro sau 14%), Franta (10 miliarde euro sau 12%), Olanda (10 miliarde euro sau 11%) si Italia (8 miliarde euro sau 9%).

In paralel, anul trecut statele membre UE au exportat articole de imbracaminte in valoare de 116 miliarde de dolari, dintre care peste trei sferturi (77% sau 89 miliarde dolari) au mers spre alte state membre UE. In randul statelor membre, Italia a fost cel mai mare exportator de articole de imbracaminte, cu exporturi in valoare de 9 miliarde euro sau 36% din totalul exporturilor in afara spatiului comunitar, urmata de Germania si Spania (ambele cu exporturi in valoare de 5 miliarde euro sau 17%), Franta ( 3 miliarde euro sau 12%) si Marea Britanie (un miliard de euro sau 5%).

De ce sa vii la Fashion ROute...
Citeste si: De ce sa vii la Fashion ROute 2019: afli care e solutia castigatoare