Primul magazin Douglas din Timisoara a fost deschis in anul 2011 in Iulius Mall, insa, odata cu transformarea centrului comercial intr-un proiect de regenerare urbana, devenit acum Iulius Town, compania a extins suprafata si a implementat cel mai modern concept de magazin al sau.

„Piata de parfumerie si cosmetice din Romania este in continua dezvoltare si maturizare, fiind din ce in ce mai evidente tendintele consumatorilor de a experimenta. De aceea, investim in magazine concept si le modernizam pe cele existente”, a declarat Lavinia Ivas, Director General Douglas Romania.

Noul concept pe care Douglas il aduce la Timisoara prezinta acum produsele de ingrijire a pielii grupate, de exemplu, in functie de ritualuri de ingrijire complete pentru diverse nevoi ale pielii. Redeschiderea magazinului aduce si noutati in zona de portofoliu de produse: o larga selectie de branduri de parfumerie de nisa, cu prezentare personalizata, cum ar fi Armani Prive (in exclusivitate la Douglas in Romania), Jo Malone, Tom Ford Private Blend, completata de parfumurile altor branduri – Xerjoff, Eisenberg, Le Couvent des Minimes, Amouage, Montale, The Merchant of Venice, Tocca.

Pe langa produsele de machiaj ale brandurilor deja consacrate, in magazinul din Timisoara, Douglas prezinta in exclusivitate in Romania produsele brandurilor Kevyn Aucoin, Giorgio Armani Beauty, The Balm, dar include si o prezentare personalizata a celor de la M∙A∙C.

O alta premiera pentru Romania este lansarea produselor de ingrijire Neal’s Yard, brand care se alatura unei categorii de ingrijire care mai cuprinde branduri precum Rituals, The Ordinary, Mario Badescu, Missha, Neogen, Sensai.

De la intrarea pe piata locala in 2007, Douglas opereaza 27 de magazine in 14 orase din Romania, precum si un magazin online. Douglas Romania are in plan deschiderea a inca trei parfumerii pana la finalul anului 2019, situate in Sibiu Promenada (Festival Shopping Centrum), Braila Mall si Suceava Iulius Mall. Douglas a inregistrat in 2018 o crestere cu 20% a cifrei sale de afaceri in Romania.

Douglas este unul dintre cei mai importanti retaileri de produse de frumusete premium de pe piata europeana de profil, cu aproximativ 2.400 de magazine fizice si magazine online in 26 de tari europene.

In anul financiar 2017/2018, compania a inregistrat vanzari in valoare de 3,3 miliarde de euro. Douglas are un portofoliu de circa 50.000 de produse de la peste 650 de branduri de parfumerie, produse cosmetice decorative si produse de ingrijire a pielii, precum si suplimente alimentare si accesorii.