Denis Predescu: Cum arata reteta de succes a unui business in fashion

Desi inca de la varsta de 7 ani creeaza si vinde articole vestimentare, Denis Predescu, ownerul brandului omonin, a gasit retetea succesului anul trecut, cand a lansat un showroom in urma unei investitii de 20.000 de euro. Specializarea pe o anumita nisa si focusul pe directia si investitiile stabilite de la bun inceput sunt alte ingrediente pentru ca o afacere in fashion sa aiba succes si sa fie profitabile, dupa cum a povestit Denis Predescu la Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri