Vor fi produse doar 10 masini pe an iar pretul de pornire este de 600.000 dolari.

Masina este disponibila in trei versiuni: una de baza de 725 CP si doua twin-turbo de 1.000 CP, respectiv 1.200 CP.

Fiecare model este realizat in functie de specificatiile proprietarului facandu-l exclusiv.

Lotus Venom GT ajunge la 100km/h in mai putin de 2,5 secunde, desi cantareste 1.220 de kg.

Fiecare Venom GT este asamblat la Silverstone, Anglia, iar motoarele provin de la sediul central HPE din Texas. Disponibil atat cu volan pe stanga cat si pe dreapta, Lotus Venom GT este un supercar international ce reuneste puterea si emotia motorului american V8 cu rafinamentul curselor de renume din Marea Britanie.

Citeste si:

"Acesta este implinirea unui vis pe care l-am avut de cand eram mic", spune fondatorul companiei, John Hennessey.

Venom GT valorifica puterea avand la baza sasiul Lotus Elise/Exige. In afara de reutilizarea parbrizului, a portierelor, a acoperisului, a podelei si a altor mici componente, designul si constructia lui Venom GT au fost proiectate de la sol/baza in sus pentru crearea unui supercar cu adevarat unic.

Stabilitatea exceptionala la viteze mari se datoreaza: noului design aerodinamic, amenajarii spatiului si repartitia greutatii, suspensiei reglabile, caroseriei construita integral din fibre de carbon si a eleronului spate tip sport, reglabil.

Cei de la Hennessey au acordat o atentie deosebita aerodinamicii masinii si fluxului de aer pentru a obtine o forta de apasare aerodinamica echivalenta unei masini de curse de GT. De altfel, ei au dezvoltat si un sistem inteligent de control al tractiunii. Cutia de viteze este manuala, cu 6 trepte, fabricata de Ricardo, franele sunt carbon-ceramice Brembo iar amortizoarele KW sunt reglabile.

Forza Rossa opereaza ca unic importator Ferrari pe piata romaneasca precum si in Bulgaria si Republica Moldova. Incepand cu 2011, Forza Rossa este reprezentantul exclusiv al marcii Lotus in Romania, Serbia, Muntenegru si Republica Moldova.