Vanzarile grupului TiriacAuto au crescut cu 50% in 2005, la 17.683 de unitati, depasind previziunile, datorita trendului pietei auto, dezvoltarii retelei teritoriale si strategiilor adoptate de companiile importatoare in raport cu competitia, a declarat Adriana Ichim, director executiv al companiei. Marcile Ford (foto) si Hyundai au inregistrat cele mai mari volume, cu 7.749 unitati vandute - Ford si 4.051 unitati vandute Hyundai. Pentru Ford, cresterea este de 65% fata de 2005, iar Hyundai si-a dublat vanzarile pentru al doilea an consecutiv, cu o crestere de 102%.
Potrivit oficialilor grupului, anul 2005 a insemnat pentru TiriacAuto un an al continuarii strategiei de extindere, dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale.

TiriacAuto estima in luna septembrie anul trecut o cifra de afaceri de 470 de milioane de euro, in crestere cu 47% fata de nivelul de 320 de milioane de euro consemnat in 2004. Planurile pentru 2006 vizeaza cu prioritate cresterea volumului de vanzari si consolidarea retelei teritoriale. "Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto in 2006 sunt prudente, TiriacAuto si-a propus obiective ambitioase, respectiv un volum de vanzari de 24.000 de unitati, care reprezinta o crestere de 36% fata de anul 2005.

Aceasta crestere planificata se datoreaza faptului ca in cadrul grupului TiriacAuto exista marci auto care inca nu si-au atins maturitatea, avand un potential de crestere mai mare decat piata", a mai precizat Adriana Ichim.

TiriacAuto este coordonatorul a cinci importatori de autovehicule - AutoRom, Hyundai Auto Romania, Romcar, M Car Trading si Premium Auto - care comercializeaza in exclusivitate peste 80 de modele ale marcilor Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Ford, Mazda, Jaguar, Land Rover si Hyundai.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri