Potrivit oficialilor grupului, anul 2005 a insemnat pentru TiriacAuto un an al continuarii strategiei de extindere, dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale.

TiriacAuto estima in luna septembrie anul trecut o cifra de afaceri de 470 de milioane de euro, in crestere cu 47% fata de nivelul de 320 de milioane de euro consemnat in 2004. Planurile pentru 2006 vizeaza cu prioritate cresterea volumului de vanzari si consolidarea retelei teritoriale. "Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto in 2006 sunt prudente, TiriacAuto si-a propus obiective ambitioase, respectiv un volum de vanzari de 24.000 de unitati, care reprezinta o crestere de 36% fata de anul 2005.

Aceasta crestere planificata se datoreaza faptului ca in cadrul grupului TiriacAuto exista marci auto care inca nu si-au atins maturitatea, avand un potential de crestere mai mare decat piata", a mai precizat Adriana Ichim.

TiriacAuto este coordonatorul a cinci importatori de autovehicule - AutoRom, Hyundai Auto Romania, Romcar, M Car Trading si Premium Auto - care comercializeaza in exclusivitate peste 80 de modele ale marcilor Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Ford, Mazda, Jaguar, Land Rover si Hyundai.