Dintr-o lista initiala de 27 de autoturisme din toata lumea, apoi din 10, cele trei finaliste au fost anuntate, pentru decernarea premiului Masina Anului 2006 in lume, de catre firma internationala de audit KPMG.

Lista celor trei finaliste, in ordine alfabetica:

BMW 3-Series
Mazda MX-5
Porsche Cayman S

Alegerea celor trei masini a fost facuta de un juriu format din 46 de jurnalisti auto din intreaga lume, cu mare experienta in domeniu. Membrii juriului au reprezentat in mod echilibrat Asia, Europa, America de Nord si alte parti ale lumii.

Masina Anului 2006 va fi aleasa joi, 13 aprilie 2006, in cadrul unei conferinte de presa prezentata de The Midway Group si gazduita de Salonul Auto International de la New York. Decernarea premiului Masina Anului din cadrul Salonul Auto International de la New York devine un final perfect pentru inchiderea sezonului de saloane auto.

Trei grupuri aditionale de finalisti, pentru titlurile de Cea mai performanta masina din lume, Cea mai ecologica masina din lume si Designul Auto al anului, vor fi anuntate in cadrul aceleasi conferinte de presa din 13 aprilie 2006.

Graham Johnson, vicepresedinte al comitetului juriului Masina Anului a anuntat suplimentarea cu noi categorii de premii in octombrie. Performanta, design si responsabilitate ecologica, toate sunt elemente cheie ale succesului unui automobil la scara globala a declarat acesta asa ca noi credem ca este necesara recunoasterea cu premii a succeselor in aceste domenii.

Programul The world Car of the Year este administrat de o organizatie non-profit formata din sase jurnalisti ce supravegheaza si monitorizeaza procesul de votare si integritatea celor 46 de membri ai juriului si programul de operare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri