La finalul primelor cinci luni cota de piata a marcii romanesti se situa la 5,38%, in scadere de la 5,52 la sfarsitul lunii aprilie. In intervalul similar din 2014, Dacia detinea pe piata franceza o cota de 6,19%. Vanzarile Dacia pe piata franceza au continuat astfel evolutia negativa consemnata in primele patru luni, cand au inregistrat un declin de aproape 10%.

Inmatricularile Dacia au scazut in luna mai cu 10,3%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 6.783 de autoturisme, conferind marcii o cota de piata de 4,74%. Piata auto franceza a consemnat in luna mai o scadere de 4%, la 143.059 de autoturisme noi inmatriculate.Dintre modelele Dacia, Sandero se afla pe locul 9 in clasamentul celor mai bine vandute modele de pe piata franceza, cu 19.163 de unitati comercializate in primele cinci luni si o cota de piata de 2,6%, urmat de Duster, pe locul 13, cu 15.820 autoturisme noi inmatriculate si o cota de 2%.

In top 100 se mai afla Dacia Lodgy, pe pozitia 67, cu 2.861 de unitati inmatriculate si o cota de 0,4%, Dacia Logan MCV II, pe locul 81, cu 2399 unitati si 0,3% cota de piata, precum si Dacia Dokker, pe locul 100, cu 1.726 unitati si o cota de 0,2%.In randul marcilor cu un volum mare al vanzarilor, cele mai importante scaderi au fost consemnate in primele cinci luni de Dacia, DS, marca a grupului francez PSA Peugeot Citroen, cu 20,3%, si Skoda, cu 2,6%. Inmatricularile grupului Renault, care detine si Dacia, au crescut cu 1,9% in primele cinci luni, la 197.627 de autoturisme, iar cota de piata a atins 24,98%, fata de 25,42% in urma cu un an.

In luna mai au fost inmatriculate 32.560 de autoturisme ale grupului Renault, in scadere cu 3,1% comparativ cu aceeasi luna a anului 2014. Cota de piata a grupului Renault in luna mai a fost de 22,76%. Franta este cea mai mare piata a Dacia, inmatricularile de autoturisme noi crescand anul trecut cu 12,9% comparativ cu 2013, la 105.896 unitati.