Problema acestei diferente a ajuns in atentia publica in urma scandalului manipularii testelor de poluare de catre producatorul auto german.
VW a recunoscut in septembrie anul trecut ca a instalat softuri ilegale pe 11 milioane de vehicule diesel la nivel mondial, pentru reducerea emisiilor in timpul testelor , conform Mediafax

In aceasta saptamana va incepe in Europa o campanie de rechemare in service a 8,5 milioane de vehicule afectate de scandal, a spus Muller luni, in timpul unei receptii organizate de companie la Bruxelles, la care au participat si oficiali europeni.

"Discrepantele din industrie intre rezultatele testelor oficiale si nivelul real al emisiilor nu mai este tolerabil. Noi, industria, avem nevoie de un nou drum", a spus Mueller, se arata intr-un comunicat al companiei.

Citeste si:

Scandalul a dus la scaderea capitalizarii bursiere a Volkswagen cu 17 miliarde de euro.In Europa, automobilele diesel ale VW vor fi supuse unor modificari tehnice ieftine, dar grupul nu a ajuns inca la un acord cu autoritatile din Statele Unite.Grupul risca totodata amenzi mari si sute de procese pentru plata de daune.

Directorul general al Renault, Carlos Ghosn, a afirmat saptamana trecuta ca autoritatile de reglementare trebuie sa stabileasca noi conditii de testare a vehiculelor, pentru ca scandalul VW a scos la iveala ca emisiile reale ale vehiculelor sunt de obicei de cateva ori mai mari decat datele de laborator