Renault Master are o varianta inchisa furgon pentru transportul marfurilor, o varianta deschisa cu bena pentru materiale de constructii si versiune microbuz pentru transport persoane. Autoutilitara este fabricata la uzina din orasul francez Batilly, iar in Romania este disponibila in doua variante de motorizare, ambele diesel cu motoare de 100, respectiv 115 cai putere.

Fata de generatia precedenta, noul Master a primit modificari la grila radiatorului, la bara din fata, la plansa de bord si la tapiteriile scaunelor, informeaza NewsIn. In Romania, noul Renault Master este disponibil in trei variante de lungime (4,89 metri, 5,30 metri si 5,80 metri) si in doua variante de inaltime (2,25 si 2,49 metri). Master formeaza, alaturi de Kangoo si Trafic, gama de vehicule utilitare a Renault. Francezii sunt de acum opt ani lideri pe segmentul utilitarelor in Europa Occidentala, cu 14,6% cota de piata.

Uzina de la Batilly a produs 667.000 de vehicule Master intre 1996 si 2005. Anul trecut, francezii au vandut pe plan mondial 78.000 de unitati Master.
Principalii concurenti ai lui Renault Master sunt Ford Transit, Peugeot Boxer si Fiat Ducato. Renault a ocupat anul trecut locul secund in topul vanzarilor de vehicule utilitare din Romania cu un total de 2.654 de unitati vandute. Pe primul loc au fost italienii de la Iveco, iar in spatele celor de la Renault s-au situat marcile Ford, Fiat si Peugeot cu peste 2.000 de autoutiltare vandute fiecare.