Compania nu a decis inca toate detaliile privind lansarea pe piata britanica a unei versiuni hatchback a modelului Logan si lucreaza la strategia de marketing si la pret, potrivit revistei britanice Autocar, citate de NewsIn.

Directorul Renault Marea Britanie, Roland Bouchara, a declarat ca modelul Logan va fi comercializat prin cei 200 de dealeri Renault care nu vor fi obligati sa faca showroom-uri speciale pentru masinile Dacia, insa vor fi incurajati sa aiba o zona speciala dedicata Logan.

"Sunt convins ca masina va avea succes aici. (...) Noul look este foarte atragator si chiar daca nu ridica masina mai sus in gama, o face sa para mai moderna si mai practica. Sunt sigur ca britanicilor le va placea", a mai spus Bouchara.

Denumirea de hatchback provine din cuvintele engleze "hatch" - trapa - si "back" - spate si defineste un automobil de dimensiuni mai mici la care usa din spate este aproape verticala, iar spatiul de incarcare este mai redus decat la un break si nu are de cele mai multe ori geamuri laterale.

Citeste si:

Oficialii Renault au anuntat in martie la salonul de la Geneva ca urmatorul model din gama Logan va fi lansat mai intai in Brazilia, la sfarsitul acestui an, si apoi in Europa anul viitor, insa nu au precizat tipul de caroserie.

Patrick Pelata, vice-presedinte pentru produs, strategie si planificare la Renault, declara la inceputul lunii aprilie pentru publicatia online Just-auto ca in cazul in care capacitatea de productie va permite, Loganul cu volan pe partea dreapta destinat pietei britanice ar putea fi construit in Romania. Oficialul Renault a mai spus ca diferentele dintre Loganul produs in India si cel produs in Romania, cum ar fi protectia mai buna anticoroziune oferita de modelul produs la noi, sunt inca un atu pentru a alege Romania ca furnizor pentru Regatul Unit.

Gama Logan cuprinde in prezent trei modele: berlina, break-ul numit MCV si furgonul numit Logan VAN. Grupul Renault intentioneaza sa vanda anul acesta, pe plan mondial, 400.000 de automobile Logan, in crestere cu 60% fata de 2006, pe fondul inceperii productiei in Iran, India si Brazilia.