Un membru al consiliului de administratie, Patrick Blain, sef de vanzari, a precizat ca vanzarile vor cunoaste o crestere in al patrulea trimestru al 2007, urmand a se majora substantial in 2008.

Compania a reiterat obiectivul anual, de a atinge in 2007 o cota a profitului operational de 3%.

Vanzarile totale ale Renault, Dacia si Renault Samsung Motors au scazut pana la 1,27 milioane vehicule, Europa fiind caracterizata de o scadere a vanzarilor de 9,1%. Renault a precizat ca detine o cota de piata pe plan global de 3,6%.

"In Europa, dupa cum a fost anuntat, prima jumatate a anului a fost marcata de o scadere a vanzarilor, insa odata cu lansarea noilor modele Twingo si Logan ne asteptam la modificarea acestei tendinte", a declarat Blain. "in afara Europei, vanzarile vor atinge cote ridicate in a doua jumatate a anului", a adaugat acesta.

Pentru intreg anul 2007, Renault a precizat ca vanzarile grupului vor creste usor datorita ofesivei de produse noi, pentru anul 2008 fiind planificata lansarea in medie a unui model pe luna.

Citeste si:

Vanzarile globale ale brandului Renault au scazut cu 4,9% in prima jumatate a anului, in timp ce cele ale marcii Dacia au crescut cu 8%, pana la 111.834 unitati, pe fondul popularitatii modelului Logan.

Blain a precizat ca vanzarile noului model Twingo, lansat in Franta, Italia si Slovenia, urmand a fi lansat si in alte state europene in lunile ce vor urma, vor fi "de doua sau trei ori mai bune decat se astepta", refuzand insa sa ofere cifre.

Vanzarile pe plan international au crescut, pana la 97,8% in Venezuela de exemplu, datorita modelului Logan. Grupul beneficiaza momentan de o capacitate de productie de aproximativ 400.000 de unitati, urmand a majora productia pana la peste un milion pana in 2009.

Renault analizeaza momentan posibilitatea construirii unui automobil de trei mii de dolari, mai ieftin decat modelul Logan, pentru a rivaliza planul producatorului indian Tata.