Producatorul auto nipon Nissan a anuntat astazi ca va disponibiliza 20.000 de angajati, in perioada aprilie 2009-martie 2010, pentru a tempera pierderile generate de criza economica globala, informeaza NewsIn.
"Ca urmare a crizei din sistemul economic, va trebui sa reevaluam forta de lucru globala", a explicat presedintele executiv al Nissan, Carlos Ghosn, intr-un comunicat de presa.

Compania Nissan a fost afectata de colapsul industriei auto si aprecierea yenului atat in fata dolarului cat si a euro, reducand obiectivele de venit pentru anul fiscal 2008-2009, ce se va incheia in martie.

Astfel, Nissan estimeaza pierderi nete de 265 miliarde yeni (2,2 miliarde euro), fata de profitul de 160 miliarde yeni, estimat anterior.

De asemenea, producatorul japonez asteapta pierderi din exploatare de 180 miliarde yeni si o scadere cu 23,3%, la 8.300 miliarde yeni, a cifrei de afaceri.

Producatorul auto a afisat deja pierderi nete de 83,2 miliarde yeni (693 milioane euro) in al treilea trimestru incheiat in decembrie, in timp ce pierderile operationale s-au ridicat la 99,2 miliarde yeni (827 milioane euro), in aceeasi perioada. Cifra trimestriala de afaceri a scazut anual cu 34,4%, la 1.816,5 miliarde yeni (15,1 miliarde euro).

Tot in al treilea trimestru, vanzarile globale de vehicule au scazut cu 18,6%, la 731.000 unitati, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri