Insignia OPC are un motor V6 Turbo 2,8 litri benzina 325 CP si transmisie manuala cu sase trepte de viteza.

Modelul Insignia OPC atinge o viteza maxima de 250 km/h (restrictionata) si accelereaza de la 0 la 100 km/h in sase secunde.

Galerie foto: Opel Insignia OPC

Sasiul deja foarte performant al autovehiculelor Insignia a fost supus unei reglari fine pentru varianta OPC, prin reducerea garzii la sol cu 10 mm fata de sasiul Insignia (versiunea sport cu tractiune integrala).

Noul sasiu mecatronic a fost prevazut, de asemenea, cu o noua punte fata. Arhitectura suspensiei fata a modelului Insignia OPC pastreaza asa numita bara McPherson, insa inginerii de la Opel Performance Center au dezvoltat o varianta superioara, denumita HiPerStrut („high performance strut" - bara cu performante ridicate).

Insignia OPC este prevazuta cu o suspensie adaptativa FlexRide, care nu se adapteaza doar situatiei de conducere si stilului de conducere, ci si preferintelor soferului. Soferii OPC pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setari de confort ridicat, un mod Sport special si modul OPC pentru performante optime.

Pentru prima data in cadrul portofoliului OPC, sistemul Adaptive 4x4 si diferentialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea spate sunt dotari standard. Unitatea de gestionare a tractiunii integrale a fost recalibrata pentru a adapta distributia cuplului conform conceptului sportiv al OPC. Modelul vine cu etriere Brembo si discuri de frana perforate de 355 mm pe puntea fata.

Caroseria este inspirata din prototipul GTC din 2007, pastrand insa filosofia de design Insignia.

Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotari standard. Noile jante usoare forjate de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile optional.

Modelul OPC are ca dotari scaunele Recaro, volanul sportiv cu baza plata si manerul special al schimbatorului de viteze. De asemenea, modelul OPC este prevazut cu instrumente de bord cu aspect distinct.