„Romania este inca la un nivel la care considera ca well-being-ul nu are impact masurabil in organizatie si nu reflecta direct indicatorii de performanta ai acesteia. Cu toate acestea, suntem extrem de incantati sa vedem cateva industrii care sunt in top in ceea ce priveste implementarea programelor de wellbeing. Printre acestea se numara industriile IT, Servicii, Servicii financiare, in special companiile din Big Four, Banking sau Telecomunicatii", a declarat Dana Tudor Tanase, fondator al firmei de servicii integrate de HR Creative&Bright.

In ceea ce priveste bugetul alocat in astfel de programe, spune aceasta, companiile din portofoliul nostru investesc intre 5.000 – 20.000 euro pe an, in functie de necesitati.

Ea a mai aratat ca pe piata din Romania exista peste 50 de tipuri de programe de well-being, care valorifica pasiuni sau nevoi ale angajatilor din perspective precum sanatate fizica sau psiho-emotionala, dezvoltare personala sau hobby-uri diverse. In ultimul an, printre cele mai solicitate astfel de programe se regasesc: parenting, fitness/yoga/masaj, nutritie, mindfulness si fotografie.

Creative&Bright concepe si implementeaza programe menite sa le ajute pe companii sa creeze un mediu de lucru placut, in care angajatii lor sa se poata dezvolta si sa performeze.

Sursa foto: pathdoc, Shutterstock