“Modul in care noi suntem organizati la nivel european ne ofera flexibilitate maxima. Costurile fixe sunt reduse, iar resursele comune mai multor tari sunt gestionate centralizat astfel incat in situatia in care o filiala are nevoie de mai multe resurse, poate utiliza resursele eliberate de alte filiale. Acest mod de lucru ofera stabilitate la rivel regional si ne permite sa ne concentram pe a creste din nou vanzarile , optimizarea costurilor si a resurselor fiind deja facuta”, a declarat George Popescu, branch manager-ul companiei.

Cu toate ca rezultatele Amway Romania din 2010 au fost in scadere comparativ cu 2009, la nivel global situatia a fost exact invers, anul 2010 fiind un an record la nivelul corporatiei (9.2 miliarde de dolari).

Potrivit lui George Popescu, gama de produse cu cele mai stabile vanzari este Nutrilite, gama Amway de suplimente alimentare. In cadrul acestei game, produse precum Omega 3 si multivitaminele Daily au inregistrat cresteri ale vanzarilor. “Piata de suplimente alimentare este o piata noua, in formare. Un rol important in cresterea aceste piete au avut publicatiile care au acordat spatii largi importantei unei alimetatii sanatoase iar oamenii s-au dovedit extrem de receptivi”, spune managerul.

In 2009 suplimentele nutritive au reprezentat aproximativ 24% din cifra de afaceri iar in 2010, 26%.

Citeste si:

Din portofoliul Amway fac parte produse de ingrijire a locuintei, produse pentru ingrijire personala, produse cosmetic si pentru ingrijirea tenului Artistry, produse profesionale de machiaj E. Funkhouser New York, vitamine si suplimente alimentare Nutrilite.

Amway este una dintre cele mai cunoscute companii de vanzari directe la nivel global. Fondata in anul 1959, de catre Jay Van Andel si Rich DeVos, Amway face parte din gigantul Alticor isi desfasoara activitatea in peste 80 de state si teritorii din Asia, Africa, Europa, America de Nord si
de Sud.

Alaturi de Amway, pe piata vanzarilor directe mai activeaza companii precum Oriflame, Zepter, Avon si Forever Living Products.